benzyna 2.0 Turbo LPG - Co myślicie o chipie?
do granda jest problem z -30mm, wolał bym iśc w gaz 5 generacji i miec zapas mocy. a tak będziesz mial duże straty . i żeby jechac szybko i tak na benzynie będziesz jechał.. kolega ma megane II sport w gazie i po hamowni wyszło 205KM na gazie i kolo 219KM na benzynie.(a instalacje niema kiepskiej) . zwykła instalka zawsze będzie miała straty i nie dych samych osiągów bo PB.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2015, 19:58 przez tfelek.)
To i ja coś napiszę bo też planuję podobny zabieg.
Bezpieczny i osiągalne dla tego silnika jest przyrost mocy o ok 30 KM i momentu o ok 80Nm. Czyli realne do osiągnięcia jest jakieś 190 KM i ok 350Nm samym softem. Nie jakims chipem tylko pisanym pod konkretne auto i sprawdzane na hamowni. Co do instalacji gazowej to muszą być odpowiednio dobrane wtryskiwacze, parownik i faro odp średnicy. Ja akurat jak zakładałem gaz dobierałem graty pod 200KM. Co do zawiechy, jestem zdania ,że najważniejsze są amorki (pomijając sprężyny). Dystanse ? Ok , dają efekty, obniżanie również ale w moim wypadku nie wchodzi to w grę. Ja planuję w późniejszym czasie założyć Bilstein B6. Co do poliuretanów to mało jest dostępnych tego typu zamienników do scenica. Poduszka silnika i gumy stabilizatora (ktore to już mam ). Bawiłem się w poliuretany w Primerze i efekt jest fajny ale to skrzypienie strasznie irytujace. Koszt takiego podniesienia mocy wraz ze strojeniem instalacji gazowej to ok 1600-1700zł |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości