Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

brak ciśnienia na cylindrach


marcin840402
Zarejestrowani

op Witam wszystkich. Ostatniego czasu mój szczeniaczek zaczął dziwnie chodzić tak jakby któryś z cylindrów nie pracował. Po sprawdzwniu ciśnienia na cylindrach okazało się że na pierwszym cylindrze było 13, na drógim 14, na trzecim 8, na czwartm 9. Po wlaniu oleju na cylindry cisnienie wróciło czyli jak co to wina bloku i cylindrów. Gdy rozebrałem silnik okazało się że głowica ok ponieważ w prostym teście wyszło że zawory szczelne, na bloku silnika brak jakichkolwiek uszkodzeń czy rys jedyną rzeczą jaka jest możliwa to pierścienie ponieważ dwa górne pierścienie chodzą bez zarzutów jedynie olejowe nie szło ruszyć palcami. Teraz moje pytanie czy ktoś juz miał taką przypadłość? Czy wymiana pierścieni pomorze czy też nie? Ponieważ koszty tej operacji przekroczą 1100 zł i czy warto to robić

Odpowiedz
jarcun
Zarejestrowani

Zależy czy są ślady honowania do tego czy nie ma wybrzuszeń lub falod przegrzania tj potrzebne są pomiary. Jak luz tłoka jest ok to mozna pomyslec o samych pierścionkach

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(14-03-2017, 19:16)marcin840402 napisał(a): zy wymiana pierścieni pomorze czy też nie? Ponieważ koszty tej operacji przekroczą 1100 zł
To jest połowa wartości naprawy głównej silnika, z wymianą wału. Sama wymiana pierścieni tyle ma kosztować ?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
marcin840402
Zarejestrowani

op To jest koszt całości czyli pierścienie, uszczelki, olej silnikowy, olej skrzyni, rozrząd... czyli cały koszt tej operacji. Same pierścienie to tylko 250 zł

Odpowiedz
tomspeed
Zarejestrowani

Bez hononowania to będzie wyrzucona kasa.
Sprawdzić cylindry czy są okrągłe ; )

Osobiście kupiłbym inny silnik.
Ale tak ja bym zrobił.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

dodatkowo:
                   HYUNDAI  SANTA FE  2.2 CRDI `07 4x4 AT
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

samo honowanie to koszt ok 30zł od cylindra koszt znikomy, w porównaniu do całego kosztu naprawy, a skutek ma naprawdę pożądany .

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
tomspeed
Zarejestrowani

Bez honowania nie ma smarowania.


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

dodatkowo:
                   HYUNDAI  SANTA FE  2.2 CRDI `07 4x4 AT
Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

(12-04-2017, 22:00)tomspeed napisał(a): Osobiście kupiłbym inny silnik.
Ale tak ja bym zrobił.
Taaa, w niewiadomo jakiej kondycji. Tu jak zrobi, to ma pewność, że będzie dobrze.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości