Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

electrict folout, modul upc?


Coster12
Zarejestrowani

op Witam, powstal powazny problem. Sprawa ma sie tak, ze wsiadla rano zona do auta, odpala a tam choinka, electric folout, service, steering folout i nog wie co jeszcze ale odpalila kawalek podjechala i padlo wszystko. Po odlaczeniu aq w ogole deska sie nie zapalala a przycisk start aktywowal nawiew i nic wiecej. Centralny i oswietlenie dzialaja, kontrolka immo mruga. Szybo w neta podobne objawy ktos mial, sprawdzic wtyczke brazowa, podluzna na upc. Tak robie i faktycznie zasniedziala(tylko czego)? Oczyszczona, aq podpiety wszystko dziala. No to w droge. Pojechala 20 km, zgasila, postal pare h i dzwoni, ze znowu to samo. Jade na miejsce a tam upalony jeden pin we wtyczce. Hm wyciagnalem upc, kabel do upalonego pinu na krotko przylutowalem podlaczam wszystko i lipa, ciemno na desce,  nawiew i zamek dzialaja. Kierownica zablokowans, nie ma nawet jak go sciagnac pod dom... pierwsze pyt to kupic w ciemno upc liczac, ze to tylko on nawalil? A drugie czy da sie jakos odblokowac kierownice? Ew wykrecic blokade przy zablokowanej kierownicy? Prosze o jakies wskazowki, bo auto stoi gdzies pod blokiem unieruchomione a jest potrzebne przeciez...
Pisane z telefonu.

Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

Na szybko skopiowane z innego posta na naszym forum. Zwalnianie blokady kiery w celu holowania -
Odblokowanie kierownicy gdy mamy akumulator a nie można odpalić auta które trzeba koniecznie przepchnąć :
Bez dotykania sprzęgła wciskamy na dłużej przycisk Start/Stop. Pojawi się na wyświetlaczu napis "Ogranicznik ......."
i usłyszymy jakby trzaśnięcie lekkie , I gotowe. Można kręcić kierownicą.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-2016, 08:59 przez skrodzka.)

Odpowiedz
Coster12
Zarejestrowani

op Chodzi o to, ze mam jakas powazniejsza awarie i wcale sie nie zapala wyswietlacz a trzymania przycisku niezaleznie od kombinacji pedalow daje efekt wlaczonego panelu klimatyzacji.

Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

A sprawdzałeś wszystkie połączenia bezpieczników i bezpieczniki na akumulatorze? Te duże które są bezpośrednio przy klemie +?

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
Coster12
Zarejestrowani

op Jasne, w pierwszej kolejnosci, miernikiem- przejscie jest niestety...

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

skrzynkę bezpieczników podejrzewam
Czemu zaśniedziała ? Czyściłeś jesienią odpływy wody pod podszybiem ?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
Coster12
Zarejestrowani

op Ja go niedawno kupilem i z zapchanymi wlasnie odplywami. Czyzby stad moglo sie to zrobic? No i teraz czy wystarczy, zeby bylo n2 tak jak u mnie a te numerki na gorze nie wazne? Ktos moze wie co one oznaczaja. Bo troche strach brac w ciemno inne.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Numer nie niższy niż masz. Najlepiej taki sam.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

A woda w podłodze jest?

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
Coster12
Zarejestrowani

op Z tym N to wiem, ze nie mniejszy tylko co z tym dlugim nr powyzej? Wody nie ma. R2 naprawiana w zeszlym tyg. Na drugi dzien podlaczylem to jeszcze raz i zatrybilo, tylko wyskoczyla blokada kierownicy
 Dla potomnych podam, ze da sie ja odkrecic na zablokowanej kierownicy. Trzeba (w prawo!) Odkrecic srube ile sie da a pozniej plaskim kluczem nr 9 da sie podwazyc, zrobic dzwignie i jednoczesnie obracajac sruba wypychac. Sporo trzeba sie nameczyc ale idzie. Nowa czysta blokada zamowiona, bo oczywiscie ta orworzylem bez wykalaczki i nie idzie tego poskladac. Dodatkowo nie wiem co jest czujnikiem polozenia tego dzyndzla zeby oszukac immo. Moze ktos wie?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości