op
Scenic 1,6 16v 2000r. na goracym silniku najczesciej podczas jazdy w korku gasnie,po paru minutach odpala
gasnie silnik
Tempertura sie trzyma normalnie w polowie na wskazniku lub/i czy lpg czy benzyna?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2017, 18:50 przez Dawid Perzan Perzanowski.)
op
witam,benzyna,temp w polowie na wskazniku,zalacza wentylator,i wystarczy pare minut wlec sie w korku i po prostu zgasnie,wracalem z wakacji przez kilka kilometrow w korku gasl kilka razy,po paru minutach odpalal i mozn bylo jechac,jak wyjechalem z korkow problem znikl
pio555 napisał 31-08-2017, 19:50:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2017, 19:50 przez pio555.)
Czy w momencie włączenia się wentylatora temperatura na wskaźniku nie rośnie?
Trochę to dziwne. W zasadzie przyczyn może być kilka - od kończącej się pompy wody, przez niesprawny termostat, po zapowietrzający się układ (np. wskutek uszkodzenia w obrębie głowicy). Co do wyłączania się silnika - poszukał bym na początek, czy przy silnym nagrzaniu nie niknie gdzieś zasilanie sterownika silnika. Może być także usterka w obrębie samego sterownika. Wskazane było by sprawdzić, czy nie zapisały się jakieś błędy.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Identyczne objawy miałem w Clio. Winny był czujnik położenia wału.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości