Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

jaką maglownicę można zastosować do Scenica RX4 z 2000 roku


mark1207
Zarejestrowani

op proszę o podpowiedz jaką maglownicę można zastosować do Scenica RX4 z 2000 roku z silnikiem 2.0 moja nie nadaje się do regeneracji a nigdzie nie mogę zdobyć drugiej... moja to SMI ... i nie wiem nic więcej!!!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2017, 05:57 przez Asia.)

Odpowiedz
barthezoid
Zarejestrowani

Witam serdecznie. Planuję wymienić maglownicę w swoim RX4. Spotkałem się ze stwierdzeniem, że maglownica ze Scenica o tym samym roczniku będzie pasować do Rx4. Ktoś inny mi powiedział, że na 100% nie będzie pasować. Jak to jest naprawdę?

Odpowiedz
kiwikrakow
Zarejestrowani

https://www.olx.pl/oferta/przekladnia-ki...r3Vk9.html
zapytaj gościa moze robi regenerację. widzę że ma różne marki

Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
Odpowiedz
barthezoid
Zarejestrowani

Nie chcę regeneracji. Chcę kupić używkę.

Odpowiedz
arturp
Zarejestrowani

Witam,
Po 1 po czym poznać padająca maglownice?
Na zakrętach czuć jakby szarpanie/skoki/bicie na kierownicy/kole , przy powrocie kierownicy do jazdy na wprost czuc takie bicie skokowo co chwila. Prostuje kier a tu bach bach bach takie skoki.
Zaczęło się dzisiaj, przejechane ok 100km. Fakt że mi zgasł już kilka razy np przy dojeździe do świateł/ronda, od swiat w grudniu zgasł z 10 razy zwalałem na wtryskiwacze/parownik lpg bo ma już nalatane troche a może to coś ze wspomaganiem go dusi.
Jaki jest orientacyjny koszt wymiany/wstawienia uzywki I czy warto regenerować ?
Jutro jadę do wymieniacza.

Pozdrawiam Artur
Sorry za potencjalne błędy to slownik.

Wysłane z tapatalk
------
Aktualizacja: No i lipa dzisiaj rano nic niepokojącego nie zaobserwowałem, niby wszystko normalnie w drodze do pracy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2018, 11:47 przez arturp.)

Grand Scenic 2 ph1 1.6 16v 2005 r. [Obrazek: icon5.png]
Odpowiedz
sportway
Zbanowani

Wymiana reduktora z listwą i oczywiście późniejsza regulacja w okolicach 500zł.
Maglownicę regenerowałem. Regeneracja, praca mechanika, nowe końcówki drążków, płyn, geometria plus koszt kalibracji czujnika skrętu CLIPem. Był spory luz na kierownicy i stuki przy kręceniu lewo prawo plus oczywiście na nierównościach. Nie zapomnę jazdy nad morze 140 na blacie i przy bocznych podmuchach od pasa do pasa Biggrin Jest jeszcze opcja skręcenia jej, luz co prawda zniknął ale bardzo ciężko się kręciło. Co do skokowego działania kierownicy, to pierw wymiana płynu o ile nie ma wycieków i nie słychać jej przy maksymalnym skręcie.

Odpowiedz
arturp
Zarejestrowani

Może tylko wspomaganie siada, dzisiaj rano niby wszystko po staremu, jak na 18 letnie auto Smoke .
Właśnie luzów wielkich na kierownicy nie czułem, tylko tak jakby kierownica działała skokowo na rondach i zjazdach z ekspersówki (coś jakby odkrecone koło które sobie jedzie jak chce na zakręcie - i w kierownicę wali), nie myszkowało, nie uciekało raczej tylko kierownica dziwnie się zachowywała. 
Stuków też nie było  słychać ani na dołach ani przy skręcaniu, chociaż miałem nawiew, radio i wrzeszcącego młodego za plecami to mogłem nie słyszeć. Najgorzej że dzisiaj rano niby w porządku, sprawdzę poziom płynu od wspomagania i może podskoczę do mechanika na oględziny.

LPG się nie przejmuję na razie, czasem muszę kawałek więcej na noPB przejechać i ręcznie przeżucić na gaz, podejrzewam że jak będzie ciepło to do jesieni jeszcze polatam na tym co mam, chyba że zmienię furę w między czasie.
 Nie to że nie chciałem, byłem nawet w serwisie, mili panowie powiedzieli "ło panie kto to panu tak spier.... " obejrzeli popatrzyli i kazali wypi... ale mam już namiary na inny serwis Naughty .

Grand Scenic 2 ph1 1.6 16v 2005 r. [Obrazek: icon5.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości