Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

katalizator w SC I ph II 1,9 dci


piotr.kce
Zarejestrowani

op witam serdecznie wszystkich


Poszukuję informacji dot. katalizatora w SC   I ph II 1,9 dci... autko zamula strasznie, jak przydławi pod górkę to zapala się świeca żżż. - jak zdejmę nogę z gazu  gaśnie.
Zastanawiam się nad sensem i skutkami wycięcia katalizatora...

z góry dziękuję za pomoc
Piotrek

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2017, 17:40 przez piotr.kce.)

Odpowiedz
tomspeed
Zarejestrowani

Jak silnik pracowal zawsze poprawnie to katalizator nie będzie zapchany.
Wyjmij go. Zalej nitro na noc. Będzie czysty.

Wycinania nie polecam w silniku z turbo. Fakt, wydej ma lżej ale cały układ jest liczony pod opory katalizatora.

Doprowadź silnik i jego osprzęt do porządku.
Zacznij od egr.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

dodatkowo:
                   HYUNDAI  SANTA FE  2.2 CRDI `07 4x4 AT
Odpowiedz
piotr.kce
Zarejestrowani

op
(12-04-2017, 21:57)tomspeed napisał(a): Jak silnik pracowal zawsze poprawnie to katalizator nie będzie zapchany.
Wyjmij go. Zalej nitro na noc. Będzie czysty.

Wycinania nie polecam w silniku z turbo. Fakt, wydej ma lżej ale cały układ jest liczony pod opory katalizatora.

Doprowadź silnik i jego osprzęt do porządku.
Zacznij od egr.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
dziękuję bardzo, egr czyszczę co jakieś 6 m-cy. Jest problem z wymontowaniem katalizatora ??? może masz gdzieś krótki opis ??? 
pozdrawiam
Piotrek

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

A EGR polecam po wyczyszczeniu zaślepić, będzie jeden kłopot z głowy.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
piotr.kce
Zarejestrowani

op
(13-04-2017, 08:54)Lepus napisał(a): A EGR polecam po wyczyszczeniu zaślepić, będzie jeden kłopot z głowy.

nie wiem jak to zrobić, czy trzeba potem coś programować ??? opisz w 2-3 zdaniach na czy polega operacja zaślepienia Biggrin) dziękuje z góry

Odpowiedz
Delta
Zarejestrowani

Sprawdź kolektor dolotowy czy nie jest zabity

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(13-04-2017, 09:30)piotr.kce napisał(a): nie wiem jak to zrobić, czy trzeba potem coś programować ??? opisz w 2-3 zdaniach na czy polega operacja zaślepienia
zaślepiasz tylko rurkę którą idą spaliny, nic nie programujesz. Tylko wkładasz zaślepkę,

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • piotr.kce
Lepus
Zarejestrowani

Do Twojego silnika idzie pewnie taka trójkatna, koniecznie z uszczelka, coś takiego http://allegro.pl/zaslepka-egr-renault-o...ml#thumb/3
Ja mam inny silnik, więc więcej niech koledzy napiszą.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Raczej taka:
http://allegro.pl/85-zaslepka-egr-renaul...c85a4b1457

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

prościej i lepiej będzie zaślepić egr w miejscu gdzie dochodzi rurka karbowana do zaworu, do części mechanicznej.
tu gdzie pokazujesz to spowoduje tylko że elektromagnes nie będzie się wysuwał , a spaliny i tak dojdą do zaworu do tej części mechanicznej.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości