Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

po wymianie świec


tomekro3107
Zarejestrowani

op dowiedziałem się że przyczyną kiepskiego odpalania rano może być wadliwy któryś wtrysk czy zawór od gazu. Przy odpalaniu podobno podaje paliwo razem z małą ilością gazu i przez to nie chce palić za pierwszym razem. Jak znajde czas to podjade do gazownika żeby to sprawdził.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Ja tak miałem ( w Volvo): nie trzymał zawór i silnik był zalewany przez wtryskiwacze, także w kiepskiej kondycji.
Objaw był taki: silnik odpalał za 3-4 razem, po długim kręceniu. Przy wciśnięciu pedału przyspieszania do oporu uruchamianie było zdecydowanie łatwiejsze (wymagało dwóch prób). Kiedy na próbę odciąłem zasilanie gazem (fizycznie, poprzez odłączenie i zaślepienie węża zasilającego) rozruch na samej benzynie był natychmiastowy.
Drugą przyczyną trudnego odpalania były dwie nieszczelnie świece - niby fabrycznie nowe - a na zimnym nie dawały wystarczająco mocnej iskry.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
tomekro3107
Zarejestrowani

op już mam. Wczoraj zgasiłem silnik zasilany był benzyną (wyłaczyłem gaz) i rano odpalił bez problemu czyli wtrysk gazu przepuszcza. dzisiaj jak dam rade podjade do gazownika i zobaczymy co powie na ten temat.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Wtryski gazu też, ale podstawowym problemem będzie raczej nie trzymający elektrozawór odcinający gaz.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości