Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

rozrząd gwizdze, cieknie z pod miski olejowej


cycu10121988
Zarejestrowani

op Witam ma dwa pytania. jestem po wymianie rozrzadu i zimeringu na kole rozrzadu2 miesiace temu i jest taki problem, otoz przy narastajacych obrotach do 2.5 tys gwizdze rozrzad od czego to moze byc. drugie pytanie to w tym samym czasie zostala wymieniona uszczelka pod miska olejowa i po przejechaniu 100km rozciekla sie na nowo i cieknie coraz bardziej. czyzby fuszera mechanika albo inny powod Biggrin

Odpowiedz
lenka2016
Zarejestrowani

Jezeli rolka/pompa wody i napinacz na rozdzadzie byl wymieniony to ktos nie popisał sie z naciagiem paska. Ale przed tym zdejmij pasek klinowy i odpal auto i zobacz czy jeszcze gwizdze moze to cos od paska akcesoriów. Miska leci bo cos popsuł. o ile to miska

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

prawdopodobnie mechanicy dali ciał.
jeśli robili Ci to w jakimś serwisie jedź reklamuj.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • cycu10121988
cycu10121988
Zarejestrowani

op
(12-02-2017, 11:34)lenka2016 napisał(a): Jezeli rolka/pompa wody i napinacz na rozdzadzie byl wymieniony to ktos nie popisał sie z naciagiem paska. Ale przed tym zdejmij pasek klinowy i odpal auto i zobacz czy jeszcze gwizdze moze to cos od paska akcesoriów. Miska leci bo cos popsuł. o ile to miska

tzn za mocno naciągnol pase tak ?.ale co mogl popsuc, uszkodził miske czy co.

jeszcze mam pytanie czy duzo jest roboty zeby samemu wymienic uszczelke z pod miski. silnik 1.9 dti 2000 r.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2017, 11:50 przez cycu10121988.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

to że cieknie z połączenia miski z silnikiem to ew wina ,albo złej uszczelki, albo wadliwego montażu.
a co do pska jesli bedzie zbyt mocno naciagniety to pierwse co poleci to pompa wody, ona zazwyczaj wyjade specyficzny dzwiek jesli jest pasek za mocno naciagnięty.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
cycu10121988
Zarejestrowani

op
(12-02-2017, 11:51)scrabi83 napisał(a): to że cieknie z połączenia miski z silnikiem to ew wina ,albo złej uszczelki, albo wadliwego montażu.
a co do pska jesli bedzie zbyt mocno naciagniety to pierwse co poleci to pompa wody, ona zazwyczaj wyjade specyficzny dzwiek jesli jest pasek za mocno naciagnięty.

na poczatku myslalem ze to turbina bo taki dzwiek jest. a do uszczelnienia mozna uzyc uszczelniacza razem z uszczelka chyba bedzie pewniejsze nie ?

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

mam nadzieję że nie masz na mylśli o żadnym uszczelniaczu co sie dosypuje do kładu chłodzenia?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
miro
Moderatorzy

(12-02-2017, 11:39)cycu10121988 napisał(a): duzo jest roboty zeby samemu wymienic uszczelke z pod miski. silnik 1.9 dti 2000 r.
Jak robisz to pierwszy raz - to cały dzień.Musisz opuścić "sanki" inaczej nie wyjmiesz miski.

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
cycu10121988
Zarejestrowani

op
(12-02-2017, 12:20)scrabi83 napisał(a): mam nadzieję że nie masz na mylśli o żadnym uszczelniaczu co sie dosypuje do kładu chłodzenia?

nie nie, uszczelniacz co sie stosuje zamiast uszczelek

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

ale po co zęźbić coś z uszczelniacza, jak sa dostępne oryginalne uszcelki za psie pieniądze.
a może Ci cieknie bo ktoś nie dał uszczelki tylko na sam silikon>?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości