Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

scenic II 1.9 dci Błąd df 025


kozlarek
Zarejestrowani

op Tak jak w temacie check injection i servis błąd df 025 świece wymienione dalej błąd moduł z nadkola wymieniony dalej błąd już mi ręce opadają co to może być

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
Sprawdzałeś czy świece grzeją po wymianie modułu. Poprzednie były spalone? Wystarczy, że na jednej fajce nie będzie przejścia i masz błąd. Jeżeli tu jest w porządku to pozostaje sprawdzenie ciągłości połączenia diagnostycznego ze sterownikiem silnika.

Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op prąd do świec dochodzi poprzednie swiece niby były dobre teraz są nowe dodam jeszcze ze auto jak się rozgrzeje to błędu niema

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-01-2019, 17:56 przez kozlarek.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
Ten błąd wyskakuje tylko w momencie podgrzewania świecami. Pozostaje sprawdzić cienkie przewody łączące moduł świec ze sterownikiem silnika w szarym 32 pinowym złączu.

Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op gdzie to złącze

Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op teraz jest ciepło i błąd się pojawia to znika już nic nie rozumiem przecież jest gorąco to świece nie grzeją np. rano odpalę błąd jest przejadę kilometr zgaszę odpalę i błędu niema dalej jadę zgaszę i odpalę i błąd jest

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(25-08-2020, 15:23)kozlarek napisał(a): teraz jest ciepło i błąd się pojawia to znika już nic nie rozumiem przecież jest gorąco to świece nie grzeją np. rano odpalę błąd jest przejadę kilometr zgaszę odpalę i błędu niema dalej jadę zgaszę i odpalę i błąd jest

W silnikach dci świece pracują cały czas podczas pracy silnika, silniki mają podgrzewane komory w trybie dogrzewania nawet przy w pełni nagrzanym silniku.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
kozlarek
Zarejestrowani

op Winny był przewód cienki + do przekaźnika pod aku w wiązcw

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
(25-08-2020, 15:44)ko-ma napisał(a): W silnikach dci świece pracują cały czas podczas pracy silnika, silniki mają podgrzewane komory w trybie dogrzewania nawet przy w pełni nagrzanym silniku.
Nie wiem skąd masz takie dane, świece dogrzewają komory max 3 min. Podczas pracy silnika na pewno nie grzeją.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Online
(19-01-2021, 19:01)andrzejwa napisał(a):
(25-08-2020, 15:44)ko-ma napisał(a): W silnikach dci świece pracują cały czas podczas pracy silnika, silniki mają podgrzewane komory w trybie dogrzewania nawet przy w pełni nagrzanym silniku.
Nie wiem skąd masz takie dane, świece dogrzewają komory max 3 min. Podczas pracy silnika na pewno nie grzeją.
@ andrzejwa w SC I 102KM sprawdzałem jak długo świece grzeją, odpinalem z jednej kabel i zmostkowalem z żarówka. Wtedy wydawało mi się to totalnie nie możliwe. Po zapaleniu żarówka świeciła dalej jeszcze... Później doszukałem się artykułów w internecie.
Świece dogrzewają komorę spalania jeśli temp silnika jest niższa niż 55st.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

https://youtu.be/622SyLWvqX0

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2021, 00:55 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości