"Świece dogrzewają komorę spalania jeśli temp silnika jest niższa niż 55st."
W Renault to jest nawet 60 ℃ ale dotyczy tylko przypadku gdy się uruchamia silnik, wówczas świece są załączane na krótki moment. Nie wiem jakim cudem Tobie ta żarówka świeciła ciągle na rozgrzanym silniku, instrukcje serwisowe Renault wyraźnie podają czas grzania świec po uruchomieniu silnika. W starszych modelach DTI to było max 30 sek.
Pewnie tę instrukcję czytałeś ale wkleję fragment dotyczący załączenia świec dla SC II.
W moim 1,5 dci to max 3 minuty, czasem podłączam ELM 327 i Torque pięknie pokazuje załączenia przekaźnika i procent wypełnienia sygnału prostokątnego do zasilania świec żarowych. Poniżej dwa screny z programu. Uruchamianie silnika przy - 7 ℃.
Załączenie przekaźnika przed uruchomieniem silnika
2 min 35 sek po uruchomieniu silnika.
Przełącznik pokazuje przekaźnik jako wyłączony oraz wypełnienie sygnału 0 %.
W sumie temat do dyskusji, miałem SC I z silnikiem DTI i kontrolka podłączona do fajki dosyć szybko gasła.
W Renault to jest nawet 60 ℃ ale dotyczy tylko przypadku gdy się uruchamia silnik, wówczas świece są załączane na krótki moment. Nie wiem jakim cudem Tobie ta żarówka świeciła ciągle na rozgrzanym silniku, instrukcje serwisowe Renault wyraźnie podają czas grzania świec po uruchomieniu silnika. W starszych modelach DTI to było max 30 sek.
Pewnie tę instrukcję czytałeś ale wkleję fragment dotyczący załączenia świec dla SC II.
W moim 1,5 dci to max 3 minuty, czasem podłączam ELM 327 i Torque pięknie pokazuje załączenia przekaźnika i procent wypełnienia sygnału prostokątnego do zasilania świec żarowych. Poniżej dwa screny z programu. Uruchamianie silnika przy - 7 ℃.
Załączenie przekaźnika przed uruchomieniem silnika
2 min 35 sek po uruchomieniu silnika.
Przełącznik pokazuje przekaźnik jako wyłączony oraz wypełnienie sygnału 0 %.
W sumie temat do dyskusji, miałem SC I z silnikiem DTI i kontrolka podłączona do fajki dosyć szybko gasła.