Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

scenic II 1.9 dci Błąd df 025


andrzejwa
Zarejestrowani

Online
"Świece dogrzewają komorę spalania jeśli temp silnika jest niższa niż 55st."

W Renault to jest nawet 60 ℃ ale dotyczy tylko przypadku gdy się uruchamia silnik, wówczas świece są załączane na krótki moment. Nie wiem jakim cudem Tobie ta żarówka świeciła ciągle na rozgrzanym silniku, instrukcje serwisowe Renault wyraźnie podają czas grzania świec po uruchomieniu silnika. W starszych modelach DTI to było max 30 sek. 
Pewnie tę instrukcję czytałeś ale wkleję fragment dotyczący załączenia świec dla SC II.
   

W moim 1,5 dci to max 3 minuty, czasem podłączam ELM 327 i Torque pięknie pokazuje załączenia przekaźnika i procent wypełnienia sygnału prostokątnego do zasilania świec żarowych. Poniżej dwa screny z programu. Uruchamianie silnika przy - 7 ℃.
   
Załączenie przekaźnika przed uruchomieniem silnika

   
2 min 35 sek po uruchomieniu silnika.
Przełącznik pokazuje przekaźnik jako wyłączony oraz wypełnienie sygnału 0 %.
W sumie temat do dyskusji, miałem SC I z silnikiem DTI i kontrolka podłączona do fajki dosyć szybko gasła.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

@ andrzejwa nie pisałem że podpinał em na rozgrzanym silniku. Ale tak jak mówisz może to być nawet do 60st

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Online
Faktycznie, źle Cię zrozumiałem.  Thumbup

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Bo jak fajka jest odpięta od świecy to będzie na niej napięcie. Cała filozofia. Podłącz fajkę do świecy wepnij się wtedy w przewód i zobaczysz że napięcie zniknie.

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości