U mnie była podobna akcja, rolka od paska się zatrzymała poleciał pasek. Smród z kratek jak mogłem zjechać to już był pasek w kawałkach. Info o braku ładowania na desce.
smród paska klinowego i low battery po włączeniu klimy
(24-06-2020, 15:32)easydoor napisał(a): No i wszystko tak jak Warmiak napisał - koło pasowe do wymiany i cyk biedniejszy o 5 stówek Witam, podobny przypadek miałem w Laguna 2 ph 2 - 2,0 benzyna/gaz 2005 r. Włączała się kontrolka Low Battery stop. Działo się to przy skrętach na maxa (lewo-prawo) przy ruszaniu, po włączeniu klimatyzacji (ale z nią niby wszystko jest OK). Poszedł też dym spod maski. Wyjęcie alternatora, czyszczenie i wymiana łożysk nic nie dała (350 zł). Dopiero jak pękł pasek mechanik stwierdził że pompa wspomagania kierownicy jest zepsuta (360 zł). Przy wymianie pompy okazało się, że jeszcze rozwalone jest koło pasowe (335 zł po rabacie). Do tego doszedł zakup oleju do wspomagania (52 zł ) i nowy pasek (49 zł) i robocizna.....Teraz wydaje się, że jest OK. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2022, 09:23 przez piotr1429.)
op
(03-07-2022, 09:05)piotr1429 napisał(a):(24-06-2020, 15:32)easydoor napisał(a): No i wszystko tak jak Warmiak napisał - koło pasowe do wymiany i cyk biedniejszy o 5 stówek ten sam silnik co u mnie |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości