Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

sterownik led w s3


keszelka
Zarejestrowani

op Mam zamiar zainstalować w moim S3 dzienne swiatła LED z kontrolerm.Nie żeby mi się podobały,po prostu zbyt często zapominam je włączyć.Ale jest problem,doczytałem się że świtła włączają się po uruchomieniu ładowania akumulatora a napięcie ładowania w S3 bywa różne i czasami jest za niskie by je włączyc.Ktoś zna problem?Może są inne sterowniki?A może inaczej podłączyc?

Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

Są takie "sterowniki" które podłącza się pod plus po stacyjce i nie obchodzi ich jakie jest napięcie. Trzeba tylko taki plus znaleźć pod maską tak by nie walczyć z przekładaniem kabli do kabiny.

Odpowiedz
keszelka
Zarejestrowani

op
(14-06-2017, 12:48)TomaszB napisał(a): Są takie "sterowniki" które podłącza się pod plus po stacyjce i nie obchodzi ich jakie jest napięcie. Trzeba tylko taki plus znaleźć pod maską tak by nie walczyć z przekładaniem kabli do kabiny.

Tylko gdzie szukać jak nie ma stacyjki? Srzynka bezpieczników?

Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

Skrzynka bezpieczników obok akumulatora.

Odpowiedz
keszelka
Zarejestrowani

op
(14-06-2017, 13:45)TomaszB napisał(a): Skrzynka bezpieczników obok akumulatora.

Gdzie skrzynka to wiem . tylko gdzie się podpiąć?

Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

Dokładnie Ci nie powiem, bo nie wiem, szukaj po żółtych przewodach, ewentualnie poczekaj, może ktoś jeszcze coś napisze w temacie

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi TomaszB za ten post post:
  • keszelka
zavadz
Zarejestrowani

Zgodnie z prawem DRL powinny zapalać się po uruchomieniu silnika.
Moduły do LED działają rożnie, widziałem działające ok, ale też takie, które po zgaszeniu auta zachowywały się losowo tzn. zapalały, gasiły światła, bo gdzieś zeszło obciążenie i napięcie skakało momentalnie. Wyglądało to bardzo słabo.

Ja osobiście zrobiłem swój moduł na dwóch przekaźnikach. Jeden przekaźnik włącza i wyłącza światła razem z rozruchem i unieruchomieniem silnika (sterowanie cewki podpięte pod sygnał wzbudzenia alternatora dostępny w skrzynce bezpieczników w komorze silnika) a drugi przekaźnik kontroluje stan działania świateł postojowych, jeśli zapalą się postojówki to rozłącza dzienne. Ale zrobiłem to tylko dlatego że mam SC II. U Ciebie jest na to pewien myk.

W SC III  dostępne były moduły USM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) posiadające możliwość sterowania światłami dziennymi. Jednak by to działało moduł musi mieć oznaczenie  L3 (L2 i L1 nie posiadają wyjść do DRL) i trzeba odpowiednio skonfigurować moduł UCH, TABLICĘ ROZDZIELCZĄ oraz oczywiście USM .

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz
keszelka
Zarejestrowani

op
(14-06-2017, 14:59)zavadz napisał(a): Zgodnie z prawem DRL powinny zapalać się po uruchomieniu silnika.
Moduły do LED działają rożnie, widziałem działające ok, ale też takie, które po zgaszeniu auta zachowywały się losowo tzn. zapalały, gasiły światła, bo gdzieś zeszło obciążenie i napięcie skakało momentalnie. Wyglądało to bardzo słabo.

Ja osobiście zrobiłem swój moduł na dwóch przekaźnikach. Jeden przekaźnik włącza i wyłącza światła razem z rozruchem i unieruchomieniem silnika (sterowanie cewki podpięte pod sygnał wzbudzenia alternatora dostępny w skrzynce bezpieczników w komorze silnika) a drugi przekaźnik kontroluje stan działania świateł postojowych, jeśli zapalą się postojówki to rozłącza dzienne. Ale zrobiłem to tylko dlatego że mam SC II. U Ciebie jest na to pewien myk.

W SC III  dostępne były moduły USM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) posiadające możliwość sterowania światłami dziennymi. Jednak by to działało moduł musi mieć oznaczenie  L3 (L2 i L1 nie posiadają wyjść do DRL) i trzeba odpowiednio skonfigurować moduł UCH, TABLICĘ ROZDZIELCZĄ oraz oczywiście USM  .

To już wyższa szkoła jazdy,nie dla mnie.

Odpowiedz
lolo001
Zarejestrowani

Otwórz skrzynkę bezpiecznikową tą obok akumulatora, obróć tak abyś widział wtyczki i bezpieczniki. Multimetrem lub kontrolką szukaj napięcia, sprawdz czy po wyjęciu karty napięcie zanika na tym bezpieczniku. Zapewne trafisz na bezpiecznik pompy paliwa 10 A. Podepnij pod niego sterownik LED, drugi + podepnij pod reflektor pod przewód od świateł pozycyjnych. Dzwignię swiateł ustaw na ''auto''. Miłej zabawy

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2017, 19:02 przez lolo001.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi lolo001 za ten post post:
  • keszelka
keszelka
Zarejestrowani

op
(14-06-2017, 19:02)lolo001 napisał(a): Otwórz skrzynkę bezpiecznikową tą obok akumulatora, obróć tak abyś widział wtyczki i bezpieczniki. Multimetrem lub kontrolką szukaj napięcia, sprawdz czy po wyjęciu karty napięcie zanika na tym bezpieczniku. Zapewne trafisz na bezpiecznik pompy paliwa 10 A. Podepnij pod niego sterownik LED, drugi + podepnij pod reflektor pod przewód od świateł pozycyjnych. Dzwignię swiateł ustaw na ''auto''. Miłej zabawy

Dzięki.Teraz wiem o co chodzi!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości