op
Cześć . Może miał ktos taki problem natomiast odpalam jedynka gaz i przy zmianie biegu słychac takie głuche puknięcie jedno i raczej przy niskiej prędkości obrotowej przy wiekszych predkosciach i obrotach tego nie ma . Czy macie moze jakies pomysł co to może być?
stuk przy zmianie biegu
(08-08-2016, 20:21)trolix napisał(a): odpalam jedynka gaz i przy zmianie biegu słychacprzy ruchu lewarka? czy przy puszczaniu sprzęgła ze zmienionym biegiem?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
a jadąc taką samą prędkością na tym samym biegu na który wcześniej byś zmieniał przy tej prędkości, jak obroty zejdą i naciśniesz gaz to nie słychać tego? obstawiałbym coś z zawieszenia silnika... przy wyższej prędkości czy obrotach silnik zagłusza to puknięcie
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Poduchy od silnika. Puszczajac sprzeglo, na biegu, silnik dostaje obciazenie i moment obrotowy próbuje go przekręcić względem karoserii. Normalnie poducha to wylapuje, jak jest jakaś wywalona, to wali i to słychać. jak puscisz sprzeglo na luzie to nic nie puknie.
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Poducha silnika, miałem to samo w innym aucie.
Ja to sprawdzałem tak: podniesiona klapa silnika, (potrzebna druga osoba), zaciągnięty ręczny, włączasz bieg i puszczasz sprzęgło, z wyczuciem. Ta druga osoba, najlepiej stojąc z boku auta a nie naprzeciw, patrzy i słucha. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-08-2016, 21:44 przez Lepus.)
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości