Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

swiatla dzienne


Piotr Gileta
Zarejestrowani

op Nie moge  wyslac zdjec bo sa za duze podajcie jakis adres  e-mail lub fb to wysle w prywatnej wiadonosci

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Wrzuć na dysk google do udostępnionego publicznie folderu i podrzuć linka do tego folderu.

Odpowiedz
Piotr Gileta
Zarejestrowani

op https://drive.google.com/file/d/0Bw6On7p...p=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0Bw6On7p...p=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0Bw6On7p...p=drivesdk

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Wrzuciłeś zdjęcia kabelków podłączonych pod inne kabelki.
Możesz je odciąć i w tych miejscach będziesz mieć fabrykę.
Sprawdziłeś żarówki i bezpieczniki i czy dochodzi zasilanie do żarówek bez włączonego magicznego przcisku?
Musisz wykazać trochę inwencji jak sam chcesz ogarnąć ten problem i opisać co już zrobiłeś w tym temacie. Ewentuaknie znajdź jakiegoś w miarę ogarniętegi elektryka żeby Ci posprawdzał podstawowe rzeczy.
Na odległość przy tak zdawkowych informacjach nikt Ci nie będzie w stanie pomóc.

Odpowiedz
Piotr Gileta
Zarejestrowani

op Tak ktos zrobil machlojke teraz  juz nie mam i swiatel z tylu po wlaczniku

Tak ktos zrobil machlojke teraz  juz nie mam i swiatel z tylu po wlaczniku

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2017, 00:00 przez Piotr Gileta.)

Odpowiedz
Piotr Gileta
Zarejestrowani

op witam ponownie

to zdjecia z tylu tych dwoch przekaznikow obok kierownicy

pod jeded ten pierwszy z gory sa podpiete swiatla do jazdy dziennnej jak to poprzecinac i pozpinac zeby powrucic do swiatel fabrycznych prosze o pomoc jakis schemat lub kolory kabli ktory idzie od czego i do czego

Załączone pliki

Miniatury
       

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2017, 17:34 przez Piotr Gileta.)

Odpowiedz
zielinski
Zarejestrowani

Człowiek, pojedż do elektryk. On to zrobi bo inacy bydzie zdjęcie płonącego szczeniaka. ( kolejnego chałupniczą metodą naprawionego).

Przy SCENIC II nie trzeba pisać ...das auto...!!!
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi zielinski za ten post post:
  • Mati
bamil
Zarejestrowani

Przymierzam się do montażu świateł dziennych i w związku z tym mam kilka pytań:
-czy mogę wybrać takie, które mają zewnętrzny automat i podłącza się je bezpośrednio do klem aku + sygnał z lampy żeby się wyłączały
I tutaj pojawia się kolejne pytanie: one nie gasną zupełnie po zapaleniu świateł mijania tylko słabiej wtedy świecą-czy to dopuszczalne przepisowo?
Chciałbym też podłączyć tak, żeby gasły dopiero z mijania a nie pozycją bo czasem warto dodatkowo zapalić tył a z przodu wystarczą dzienne tylko wtedy także byłyby pozycyjne.
I pytanie czy w SII trzeba ściągać zderzak żeby jakoś sensownie kable poprowadzić czy da się tam jakoś to zrobić bez ściągania zderzaka?
Światła chciałbym dać w kratkach koło halogenów.
Dodam, że światła są to porządne lampy, obudowa aluminiowa. Świecą bardzo mocno i fajnie.
Co o tym wszystkim sądzicie?

Odpowiedz
Wojtas_BB
Zarejestrowani

(06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): -czy mogę wybrać takie, które mają zewnętrzny automat i podłącza się je bezpośrednio do klem aku + sygnał z lampy żeby się wyłączały
Jak najbardziej

(06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): I tutaj pojawia się kolejne pytanie: one nie gasną zupełnie po zapaleniu świateł mijania tylko słabiej wtedy świecą-czy to dopuszczalne przepisowo?
To znaczy rozumiem, że to jakaś opcja modelu który masz lub zamierzasz kupić? Normalne automaty gasną po zapaleniu świateł

(06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): Chciałbym też podłączyć tak, żeby gasły dopiero z mijania a nie pozycją bo czasem warto dodatkowo zapalić tył a z przodu wystarczą dzienne tylko wtedy także byłyby pozycyjne.
Możesz tak podłączyć, choć nie za bardzo będzie to zgodne z przepisami, ale raczej nikt się do tego nie powinien przyczepić (no może poza diagnostą na przeglądzie)

(06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): I pytanie czy w SII trzeba ściągać zderzak żeby jakoś sensownie kable poprowadzić czy da się tam jakoś to zrobić bez ściągania zderzaka?
żeby sensownie i porządnie kable pospinać - tak trzeba zdjąć, poza tym wygodniej się montuje uchwyty i przewody pociągnąć też będzie łatwiej.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2017, 19:18 przez Wojtas_BB.)

Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023
Seat Arona, 1.0, 2021
Odpowiedz
Markus
Zarejestrowani

Online
(06-10-2017, 19:17)Wojtas_BB napisał(a): ( 4 godzin(y) temu)bamil napisał(a):
Chciałbym też podłączyć tak, żeby gasły dopiero z mijania a nie pozycją bo czasem warto dodatkowo zapalić tył a z przodu wystarczą dzienne tylko wtedy także byłyby pozycyjne.

Możesz tak podłączyć, choć nie za bardzo będzie to zgodne z przepisami, ale raczej nikt się do tego nie powinien przyczepić (no może poza diagnostą na przeglądzie)


W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej. Samochody wyprodukowane po tym terminie - świecą tylko same dzienne.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości