swiatla dzienne
op
Nie moge wyslac zdjec bo sa za duze podajcie jakis adres e-mail lub fb to wysle w prywatnej wiadonosci
Wrzuciłeś zdjęcia kabelków podłączonych pod inne kabelki.
Możesz je odciąć i w tych miejscach będziesz mieć fabrykę. Sprawdziłeś żarówki i bezpieczniki i czy dochodzi zasilanie do żarówek bez włączonego magicznego przcisku? Musisz wykazać trochę inwencji jak sam chcesz ogarnąć ten problem i opisać co już zrobiłeś w tym temacie. Ewentuaknie znajdź jakiegoś w miarę ogarniętegi elektryka żeby Ci posprawdzał podstawowe rzeczy. Na odległość przy tak zdawkowych informacjach nikt Ci nie będzie w stanie pomóc.
op
Tak ktos zrobil machlojke teraz juz nie mam i swiatel z tylu po wlaczniku
Tak ktos zrobil machlojke teraz juz nie mam i swiatel z tylu po wlaczniku (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2017, 00:00 przez Piotr Gileta.)
op
witam ponownie
to zdjecia z tylu tych dwoch przekaznikow obok kierownicy pod jeded ten pierwszy z gory sa podpiete swiatla do jazdy dziennnej jak to poprzecinac i pozpinac zeby powrucic do swiatel fabrycznych prosze o pomoc jakis schemat lub kolory kabli ktory idzie od czego i do czego (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2017, 17:34 przez Piotr Gileta.)
Człowiek, pojedż do elektryk. On to zrobi bo inacy bydzie zdjęcie płonącego szczeniaka. ( kolejnego chałupniczą metodą naprawionego).
Przy SCENIC II nie trzeba pisać ...das auto...!!!
Przymierzam się do montażu świateł dziennych i w związku z tym mam kilka pytań:
-czy mogę wybrać takie, które mają zewnętrzny automat i podłącza się je bezpośrednio do klem aku + sygnał z lampy żeby się wyłączały I tutaj pojawia się kolejne pytanie: one nie gasną zupełnie po zapaleniu świateł mijania tylko słabiej wtedy świecą-czy to dopuszczalne przepisowo? Chciałbym też podłączyć tak, żeby gasły dopiero z mijania a nie pozycją bo czasem warto dodatkowo zapalić tył a z przodu wystarczą dzienne tylko wtedy także byłyby pozycyjne. I pytanie czy w SII trzeba ściągać zderzak żeby jakoś sensownie kable poprowadzić czy da się tam jakoś to zrobić bez ściągania zderzaka? Światła chciałbym dać w kratkach koło halogenów. Dodam, że światła są to porządne lampy, obudowa aluminiowa. Świecą bardzo mocno i fajnie. Co o tym wszystkim sądzicie? (06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): -czy mogę wybrać takie, które mają zewnętrzny automat i podłącza się je bezpośrednio do klem aku + sygnał z lampy żeby się wyłączałyJak najbardziej (06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): I tutaj pojawia się kolejne pytanie: one nie gasną zupełnie po zapaleniu świateł mijania tylko słabiej wtedy świecą-czy to dopuszczalne przepisowo?To znaczy rozumiem, że to jakaś opcja modelu który masz lub zamierzasz kupić? Normalne automaty gasną po zapaleniu świateł (06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): Chciałbym też podłączyć tak, żeby gasły dopiero z mijania a nie pozycją bo czasem warto dodatkowo zapalić tył a z przodu wystarczą dzienne tylko wtedy także byłyby pozycyjne.Możesz tak podłączyć, choć nie za bardzo będzie to zgodne z przepisami, ale raczej nikt się do tego nie powinien przyczepić (no może poza diagnostą na przeglądzie) (06-10-2017, 15:32)bamil napisał(a): I pytanie czy w SII trzeba ściągać zderzak żeby jakoś sensownie kable poprowadzić czy da się tam jakoś to zrobić bez ściągania zderzaka?żeby sensownie i porządnie kable pospinać - tak trzeba zdjąć, poza tym wygodniej się montuje uchwyty i przewody pociągnąć też będzie łatwiej. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2017, 19:18 przez Wojtas_BB.)
Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023 Seat Arona, 1.0, 2021 (06-10-2017, 19:17)Wojtas_BB napisał(a): ( 4 godzin(y) temu)bamil napisał(a): W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej. Samochody wyprodukowane po tym terminie - świecą tylko same dzienne. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości