syczenie hamulca


mojzesz92
Moderatorzy

Online
Tak, sprzedałem auto Biggrin

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Seat Ibiza 6L 1.9TDI PD 142KM 309Nm był: Fiat Cinquecento 700 31KM 52Nm
Seat Altea XL 2.0TDI CR 140KM 320Nm był: Renault Scenic I phII 1.9dci 127KM 269Nm
[Obrazek: icon1.png]
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Można próbować odwrócić uszczelniacz na dźwigni idącej z serwa do pedalu hamulca.Na jakiś czas powinno pomóc. Inaczej tylko wymiana serwa.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM bez FAP
był 
Scenic I ph II Spotway 2002 1,9dCi 102KM
Scenic I ph I 1998 1,9dTi 98KM


Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Znalazłem rozwiązanie. Niestety jest poważny problem z dostępem do części. Potrzebny jest zestaw naprawczy o nr 7701202004. Nawet centralny magazyn we Francji nie ma tej części. Na wtorek jestem umówiony w ASO na odbiór innych części. Mają dać znać, czy i kiedy będzie dostępny. Najgorsze jest to, że było dwóch producentów tego zestawu (według mojego rozeznania) Bendix i Bosch, ale obaj zakończyli produkcję, wiec zamienników brak. Podejrzewam, że nawet Renault musi to zamawiać... Zobaczymy. Jeśli nie będzie możliwości zakupu zestawu, to będę kombinował...

[Obrazek: icon4.png]
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
A Yanosikowa sygnaturka mnie wkurza :/
Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

Iii to masz teraz zagwozdke

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi83 za ten post post:
  • filozof
Delta
Zarejestrowani

Online
Czas na nowe serwo?

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Mam zamówiony ostatni w Europie zestaw naprawczy. Jedzie do mnie z Francji.

[Obrazek: icon4.png]
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
A Yanosikowa sygnaturka mnie wkurza :/
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • scrabi83
scrabi83
Zarejestrowani

no to git.
Teraz pochwal się skąd i dzie zamawiałeś.

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

ASO na Abramowickiej. Znalazłem gdzieś we francuskim sklepie z częściami, ale z kosztami wysyłki wyszło na to samo. W każdym razie myślę, ze to jeden z ostatnich na świecie.
Nowe serwo TRW z tego, co pamiętam ok. 800 zł, a używane to loteria i też od 100 w górę...

[Obrazek: icon4.png]
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
A Yanosikowa sygnaturka mnie wkurza :/
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • scrabi83
ciniak13
Zarejestrowani

Witam
U mnie bardzo "gwiżdże". Chciałem kupić używkę serwa. Mój numer serwa 8 200 097 098. Orientujecie się czy muszę mieć serwo dokładnie z takim numerem?? Znalazłem kilka niby poczatek ten sam czyli 8 200..... ale potem juz inne numery. : (  Dzięki za pomoc

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Z tym serwem to loteria. Trzeba dobrać do auta. Z tego, co kojarzę, to przy ESP jest inne serwo, niż przy braku tego systemu. Sprawdź na catcar.info jakie do Ciebie idzie, może jest jakiś zamiennik do niego Biggrin
Popraw też dane w profilu, bo skoro masz 2002r., to wersja jest phII

[Obrazek: icon4.png]
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
A Yanosikowa sygnaturka mnie wkurza :/
Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości