op
Witam
Mam problem z moim SI rok 2002. W sierpniu zerwał mi się pasek klinowy i mimo, że samochód stanął w miejscu i dopiero mechanik go holował okazało się że zerwany pasek klinowy wkręcił się w pasek rozrządu i go zerwał. Pan mechanik po dogłębnej analizie stwierdził: uszkodzenie rozrządu, tłoków, głowicy - koszt 2500. W ostatnim dniu przy składaniu silnika podobno doszły jeszcze wtryski - które wymienił na używane. Odebrałam auto po miesiącu po dużych perturbacjach z mechanikiem a tu - kopci jak smok, spadek mocy, nie działa ogrzewanie.
Inny mechanik stwierdził że jeszcze poszła turbina. Teraz świeci mi się kontrolka od elektryki...
Co robić.. ?? Ciągną kasę a auto - jakoś ciągle niesprawne....
Mam problem z moim SI rok 2002. W sierpniu zerwał mi się pasek klinowy i mimo, że samochód stanął w miejscu i dopiero mechanik go holował okazało się że zerwany pasek klinowy wkręcił się w pasek rozrządu i go zerwał. Pan mechanik po dogłębnej analizie stwierdził: uszkodzenie rozrządu, tłoków, głowicy - koszt 2500. W ostatnim dniu przy składaniu silnika podobno doszły jeszcze wtryski - które wymienił na używane. Odebrałam auto po miesiącu po dużych perturbacjach z mechanikiem a tu - kopci jak smok, spadek mocy, nie działa ogrzewanie.
Inny mechanik stwierdził że jeszcze poszła turbina. Teraz świeci mi się kontrolka od elektryki...
Co robić.. ?? Ciągną kasę a auto - jakoś ciągle niesprawne....