Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

utrata mocy, lekkie szarpanie, kontrolka Serwis i ESP


zuk30
Zarejestrowani

op Żona wróciła lekko spanikowana. Po drodze auto miało utraty mocy, raz samo obroty rosły, zapaliła się kontrolka serwis i ESP. Po zjechaniu na bok i wyłączeniu silnika wróciło do normy, żadne kontrolki się nie palą. Utraty mocy były przy małych prędkościach 2-3 bieg jak i na autostradzie gdzie normalnie jedzie żona 120 km/h dziś jak mówi dało się jechać 80 i silnik się jakby dławił

Ogólnie auto miało juz wczoraj spadek mocy. Ogólnie pomagało wczoraj wciśniecie sprzęgła i podkręcenie obrotów, po tym auto wracało do normalnej formy. 

Auto kupiłem miesiac temu /jako drugie auto/  i praktycznie niewiele jest w uzytkowaniu. Wiem że ma do wymiany sprzęgło, ale póki co działa i begi wskakują normalnie. 
Wydaje mi się że od początku ma słabą moc i przyspieszenie , ale mi to ciężko stwierdzić bo całe życie jedziłem turbodieslami i tam zawsze była moc. 

Czy te dzisiejsze objawy to może być spowodowane cewkami do wymiany ? Czy co to może być.
Nieststy nie znam się zbytnio na autach i raczej czeka mnie mechanik, chciałbym tylko wiedziec na co mam się przygotować.

PS
Teraz po odpaleniu silnika miał przez minutę normalne obroty, zupełnie prawidłowa praca a po minucie obroty spadły, silnik chodził nierówno, szarpało nim i znów zapalała się lampka Servis i ESP.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2017, 18:34 przez zuk30.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(07-04-2017, 17:28)zuk30 napisał(a): Wydaje mi się że od początku ma słabą moc i przyspieszenie
tylko o jakim silniku i aucie mowa, tym który masz w profilu? to przy silniku 1.4 ciesz się że w ogóle ma słabą moc Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Trzeba podpiąć i odczytać zapisane błędy.
Mam pewną teorię, ale potrzeba by więcej danych odnośnie wersji silnika.
Przydało by się także kilka wartości parametrów pracy.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości