op
Witam. Jadę na wczasy do Chorwacji. Wybieram się do mechanika, żeby sprawdzić auto i uniknąć niespodzianek po drodze. Na co warto zwrócić uwagę? Mozę miał ktoś jakoś przykrą niespodziankę na trasie i napisze ku przestrodze. Auto to Scenic II 2,0 Pb. Kupione 3 miesiące temu. Po zakupie wymienione komplet rozrząd, pasek osprzętu z rolką i kzfr, wszystkie oleje, płyny i filtry.
wyjazd w trasę
zobacz ta gume na termostacie (zaslepiony kruciec)ostatnio mi pekła i płyn na jezdni widze ze masz F4R.
jak to guma parcieje i sie robi twarda,tez sie wybieram po za granice naszej ojczyzny, ale wiadomo wszystkiego nie przewidzisz . https://www.scenic-forum.pl/Watek-Wyciek...#pid368382 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2017, 14:11 przez gebi.)
Ja przed wykazdem sprawdzalem hamulce, amorki, klime. Niestety klocki i amorki x4 były do wymiany. Poza tym wymiana filtrów i oleju. Klima to podstawa na tej trasie.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
(27-06-2017, 13:10)bartek329 napisał(a): Witam. Jadę na wczasy do Chorwacji. Wybieram się do mechanika, żeby sprawdzić auto i uniknąć niespodzianek po drodze. Na co warto zwrócić uwagę? Mozę miał ktoś jakoś przykrą niespodziankę na trasie i napisze ku przestrodze. Auto to Scenic II 2,0 Pb. Kupione 3 miesiące temu. Po zakupie wymienione komplet rozrząd, pasek osprzętu z rolką i kzfr, wszystkie oleje, płyny i filtry. Masz świeżo kupione auto niewiadomego pochodzenia zdarzyć się może wszystko Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Ja sprawdzam czy mam dokręcone koła, płyny ustrojowe w normie, powietrze w zapasie, sprawne hamulce i jadę. Niech się dzieje wola nieba - nie przewidzi się usterki. Jakiś czas temu wróciłem z nocnej trasy, cała podróż bez zarzutu. Rano kolejnego dnia wsiadam do auta i nawet nie odpaliłem - uziemione przez usterkę elektronicznej blokady kierownicy.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
• jarpen, michaldck, twinsiak79
dokładnie tak jak pisze Rocky, możesz sprawdzić wszystko, a ujedziesz 15 km i strzeli np. sprzęgło i doopa. Oczywiście to co można- warto sprawdzić,
Ja kupiłem swojego swojego 6msc temu i narazie nie mam jakiś większych problemów. Zona lata nim codziennie do przedszkola i na zakupy a ja od czasu do czasu polecę jak chce dłużej pospać do pracy 90 km. Ale widmo nie ma co porównywać takich krótkich odcinków jak Polska - Chorwacja itp. Mam 2.0 16v Automat. Odpukać w nie malowane 😀 tylko tankowac i jezdzic. Jak narazie😎
S5
Sprawdzić podstawowe sprawy....
I jechać i nie myśleć o ew usterkach bo można w paranoje wpaść...
Dokładnie Gizmo. Bezwiednie w zeszłym roku objechałem ponad 700 km bez zapasu i klucza do kół Jak bym wiedział to całą drogę myślał bym o możliwości złapania gumy
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Litr oleju na dolewki. Litr płynu do chłodnicy. Podstawowy zestaw narzędzi (bardzo ubogi) mam zawsze. Żarówki, bezpieczniki, kilka opasek.
Warto mieć jakąś małą pompkę do kół. Zapasowa ładowarka do telefonu/nawigacji. Przede wszystkim - wykupiony solidny pakiet assistance.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości