Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

wymiana sworzni dolnych wahaczy


Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Witajcie,

Po przeglądzie na SKP wyszło że albo wymienimy oba dolne sworznie- albo odjadą nam przednie koła....

Jako że jedyneczką jeździ kobieta to trzeba zrobić z tym porządek i pytanie czy sworznie w SC I FL są przykręcane do wahaczy, czy nitowane?

I czy do włożenia nowych jest potrzebny jakiś spec ściągacz?

Chodzi o to że będzie to ogarniane na parkingu na najazdach lub żabie i wolę uprzedzić gościa na co może trafić w trakcie zabawy


Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

Ja bym się zastanowił nad wymianą całych wahaczy.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Swoznie oryginalne są nitowane zammieniki skrecane

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
kumell
Zarejestrowani

(23-02-2023, 18:28)wojteks napisał(a): wymianą całych wahaczy.


Zgadzam się.

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(23-02-2023, 18:55)kumell napisał(a):
(23-02-2023, 18:28)wojteks napisał(a): wymianą całych wahaczy.


Zgadzam się.

wahacze są zdrowe i jestem zwolennikiem że jak coś jest dobre to nie ingeruję w to. Obejrzę je jeszcze ale auto nie pływa w zakrętach więc nie wydaje mi się żeby tuleje wahaczy były wyjechane.

Wątpię żeby sworznie były oryginalne bo auto ma 19 lat i przez taki okres to żadne nie wytrzymaja

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(23-02-2023, 20:10)Kapitan Powolny napisał(a): ale auto nie pływa w zakrętach
Moje Clio 3 też nie pływało ale po wymianie wahaczy (a według diagnostyki tylko sworznie były do wymiany) to jest inne auto (jak 150kkm temu), lepiej się prowadzi itp. ma tylko 17 lat i wszystko było oryginalne, ogólny przebieg przy wymianie 270kkm.
Sworzeń pewnie z 80 pln kosztuje i jak masz "taniego/darmowego" wymieniacza to ma jakiś sens ale jakbyś miał za robociznę w warsztacie zapłacić to ..... sam policz.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2023, 21:08 przez wojteks.)

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(23-02-2023, 21:08)wojteks napisał(a):
(23-02-2023, 20:10)Kapitan Powolny napisał(a): ale auto nie pływa w zakrętach
Moje Clio 3 też nie pływało ale po wymianie wahaczy (a według diagnostyki tylko sworznie były do wymiany) to jest inne auto (jak 150kkm temu), lepiej się prowadzi itp. ma tylko 17 lat i wszystko było oryginalne, ogólny przebieg przy wymianie 270kkm.
Sworzeń pewnie z 80 pln kosztuje i jak masz "taniego/darmowego" wymieniacza to ma jakiś sens ale jakbyś miał za robociznę w warsztacie zapłacić to ..... sam policz.

Mam 14 dni na usunięcie usterek i chroniczny brak czasu i miejsca na operację pt. wymiana wahaczy dlatego muszę to zrobić szybko i bez tzw" zastanawiania się" co będzie lepsze.

Już przed przeglądem poszło 500 na tłumik, teraz 80 na sworznie.... wystarczy mi wydatków na koniec miesiąca

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości