Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

zbieżność po wymianie tulei belki


wojtekrx
Zarejestrowani

op Wymieniałem ostatnio tuleje tylnej belki. Na podnośniku wybito drążki(tylko te które przechodzą przez tuleje) potem juz na podłodze wybito tuleje ze zdemontowanej belki. Wprasowano nowe najpierw w tą część która mocowana jest do podwozia, później te uchwyty z tulejami wprasowano w belkę wg znaków zrobionych wczesniej. Po przykręceniu belki do podwozia belka opadła minimalnie pod własnym ciężarem i znaki się przesunęły o kilka mm. Potem wbito drążki wg znaków . W efekcie tył podniósł sie o 10 mm (zapewne poprzez to opadnięcie belki przed wbiciem drążka). Czy po demontażu belki z samochodu, wprasowaniu tulei i ponownym jej założeniu na auto powinno sie robic zbieżność tylnej osi?? Tył stoi o 1 cm wyżej mierząc do nadkoli niż przed wymianą tulei. Czy w ogóle takie wymienianie tulei wpływa na zbieżność? W autach z taka belką robi sie w ogóle zbieżność??

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Powinno sie zrobic pelna geometrie takze przodu.

Odpowiedz
wojtekrx
Zarejestrowani

op A jak sie technicznie prezentuje geometria tylnej osi? Tam przecież jest jedna belka na gumowych tulejach i amortyzator. To jak to niby wyregulować? Przód ok. Ale tył?

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Tyłu się nie ustawia.

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi miro za ten post post:
  • wojtekrx




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości