op
Wymieniałem ostatnio tuleje tylnej belki. Na podnośniku wybito drążki(tylko te które przechodzą przez tuleje) potem juz na podłodze wybito tuleje ze zdemontowanej belki. Wprasowano nowe najpierw w tą część która mocowana jest do podwozia, później te uchwyty z tulejami wprasowano w belkę wg znaków zrobionych wczesniej. Po przykręceniu belki do podwozia belka opadła minimalnie pod własnym ciężarem i znaki się przesunęły o kilka mm. Potem wbito drążki wg znaków . W efekcie tył podniósł sie o 10 mm (zapewne poprzez to opadnięcie belki przed wbiciem drążka). Czy po demontażu belki z samochodu, wprasowaniu tulei i ponownym jej założeniu na auto powinno sie robic zbieżność tylnej osi?? Tył stoi o 1 cm wyżej mierząc do nadkoli niż przed wymianą tulei. Czy w ogóle takie wymienianie tulei wpływa na zbieżność? W autach z taka belką robi sie w ogóle zbieżność??
zbieżność po wymianie tulei belki