Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

zginęły biegi 4 i 5, scenic dTi 2000r


coolczan
Kobiety

op Witam.
Kolejny raz musze tu wyrazić niezadowolenie z mojego zielonego jajeczka.
po wymianie skrzyni biegów, gdyż poprzednia miała pół miliona nalatane i wybuchła, wrzuciłem skrzynie ze znikomym przebiegiem i miałem nadzieje ze będzie okej.
Po dwóch dniach jazdy znowu cos się popsuło, przy 80 na godzinę wyskoczyła mi piątka. Udało się włożyć ale już ze zgrzytem. Po zatrzymaniu się wskoczyła, ale jak ruszyłem udało biegi zmienić się do trojki i tak zostało, po chwili szarpania wyrzuciłem na luz i obecnie mam wsteczny, 1, 2 no i trójkę jak z całej siły zaprę się o drążek.
Olej jest, drążek mocno skręcony z wybierakiem na skrzyni, poduszki całe i na swoim miejscu - wyprzedziłem część pytań i odpowiedzi Biggrin
Możliwe jest że jakiś wodzik się zawiesił i czy da się to może zrobić na szybko? Nie widzi mi się znowu wyciągać skrzyni bo jak wiecie do przyjemnych w tym aucie to nie należy Biggrin

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Bez kanału.nic.się.nie dowiesz.
Jeden.do kanału drugi niech biegami.rusza moze coś.się uda wypatrzec.
A sprzęgło normalnie , mbez oporu?

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
coolczan
Kobiety

op Sprzęgło normalnie, bez oporu. Stało mi się to wczoraj i od razu wrzuciłem auto na podnośnik, rozpiąłem drążek od wybieraka biegów i niestety działał tylko tak jak napisałem - reszta przełożeń jakby była zablokowana.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

czy biegi 1,2 i wsteczny wchodzą normalnie?
czy reszta biegów, da sie wrzucić na zgaszonym silniku?

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

A czy dźwignia zmiany biegów chodzi swobodnie na lewo i prawo bez dodatkowych oporów?
No i czy biegi da się wrzucać na wyłączonym silniku?

Thumbup
Odpowiedz
coolczan
Kobiety

op na zgaszonym silniku nie da się nic wrzucić poza 1,2 i wstecznym, drążek chodzi swobodnie i o nic nie obciera, sam wybierak chodzi tak samo po odkręceniu drążka ale 4 i 5 bieg tak jakby były całkiem zablokowane, trojka tez strasznie ciężko wchodzi.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Pewnie synchronizację poleciał.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Też podejrzewam synchronizator w skrzyni. Ale z tego co wiem to raczej powodowało by zgrzytanie skrzyni a nie całkowite jej zablokowanie. Uszkodzone synchro może finalnie doprowadzić do awarii skrzyni ale najpierw daje objawy.

PS. Pozdrawiam "krajana" z Pajęczna Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2017, 14:37 przez PunkRock86.)

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

OryginAl to koszt prawie 400zl

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
coolczan
Kobiety

op Czyli skrzynia do wymiany raczej bo nie zrobi się tego w normalnych pieniądzach? Czy da się to zrobić w miarę tanio i szybko?

(20-04-2017, 14:35)scrabi83 napisał(a): OryginAl to koszt prawie 400zl

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

Tyle nie dam za to bo scenic tyle nie jest warty. Drugie pytanie, to czy skrzynia od Megane I 1.9 ale dCi podejdzie do silnika dTi?

[quote pid='346845' dateline='1492695119']


PS. Pozdrawiam "krajana" z Pajęczna Biggrin
[/quote]

Nie znam, ale pozdrowię przy najbliższej okazji Thumbup

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2017, 14:39 przez coolczan.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości