Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Renault Talisman


Patrys4891
Junior Administratorzy

A w grupie Renault jest Dacia, Nissan, Samsung.

Thumbup
Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Nie zapominajmy o najmłodszym dziecku Renault czyli Łada

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Nie no Łada to wyższa półka przecież z ogromnego kraju, więc i ogromne silniki będą

Thumbup
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

A coście się tak downsizingu czepili? Zawsze możecie wziąć 2.0TDI/HDi/dCi, jak chcecie robić duże roczne przeloty. Funcar nie jest od tego, żeby kręcić 30kkm rocznie. Poza tym te silniki są coraz lepsze i trwalsze, a zdaje się, że niektórzy już nie pamiętają czasów konstrukcji z lat 50 i 60, które wymagały generalki po 100 czy 150kkm albo remontu głownego po np. 500 motogodzinach.
A teraz 1.6 TCe wypluwa 200KM, czyli tyle, co Safrankowe praktycznie 3 litry.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2015, 20:44 przez funkoval.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

funkoval napisał(a):A teraz 1.6 TCe wypluwa 200KM, czyli tyle, co Safrankowe praktycznie 3 litry.
Wole mruczenie 3.0V6 niż pierdzenie "wydmuchanych" 200KM z 1.6T. Downsizing to głupota, czepiają się samochodów a czemu nie popatrzą na flotę kontenerowców i super tankowców jak one wpływają na ekologie. Dla mnie ekologia powoli zmienia sie w eko terroryzm.

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(09-07-2015, 22:01)siwusek216 napisał(a):
funkoval napisał(a):A teraz 1.6 TCe wypluwa 200KM, czyli tyle, co Safrankowe praktycznie 3 litry.
Downsizing to głupota, czepiają się samochodów a czemu nie popatrzą na flotę kontenerowców i super tankowców jak one wpływają na ekologie.

Przeliczałeś kiedykolwiek efektywność takiego transportu? Wysokosprawne turbodiesle napędzające te statki (45% sprawności) zapewniają jeden z najlepszych wyników, jeśli chodzi o efektywność transportu, zatem też w zakresie zanieczyszczenia środowiska.

Większym problemem są np. samoloty.

A co do wrażeń dźwiękowych - coś za coś. V6, V8 - chcesz, kup amerykana albo zbytek. W europejczyku też można - w klasie D+/E, w premium na dodatek. Takie Audi czy Mercedes - mają przecież w ofercie takie silniki, ale jakoś nie pchają ich pod maski A3, A4 czy C-klasy, prawda? Bo popyt jest bliski zeru, za wyjątkiem pasjonatów, którzy biorą RS3, RS4 czy C63 AMG (heh, czym teraz napędzanym? no czym?)

Odpowiedz
Mrenias
Zarejestrowani

Obszerna galeria Thumbup

http://francuskie.pl/renault-talisman-ot...ca-laguny/#

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Pojawiają się też już gdzieniegdzie wzmianki o wersji coupe

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

francuskie.pl zamieścił render coupe. przyznam, że wygląda lepiej, niż sedan

Odpowiedz
Mrenias
Zarejestrowani

funki gdzie to widziałeś bo cos nie mogę znależć Dry

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2015, 12:12 przez Mrenias.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości