Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Sworzeń wachacza-wbicie śruby


bestia654
Zarejestrowani

op Witam, z góry zaznaczam że nie znam się za bardzo na mechanice więc wybaczcie jeśli coś źlę nazwę. Otóż wymianiałem dzisiaj tuleję prawej półosi bo raz na jakiś czas lubi się wytrzeć w środku i auto po prostu nie jedzie. Po wymianie założyłem tą całą tarczę na półoś i włożyłem całość na sworzeń wachacza  i chcąc wkręcić śrubę sworznia nie chce przejść na drugą stronę. Próbowałem kręcić kluczem i wbijać ale ani drgnie. Macie może jakieś pomysły jak to zrobić, albo może to ja coś źle robię i to dlatego   Lol
pio555 napisał 05-11-2016, 20:05:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.

Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2016, 20:05 przez pio555.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Pewnie nie wbiles dobrze sworznia do zwrotnicy. Popatrz w otwór na śrubę czy jest pełny prześwit

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
bestia654
Zarejestrowani

op W środku coś widać, nie ma pełnego prześwitu. Czyli mam dobić od góry żeby wbiłć to jescze bardziej? Bo myślałem, że dobiłem to już do końca :/
pio555 napisał 05-11-2016, 20:41:
kolejna prośba o przywitanie się w odpowiednim dziale

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2016, 20:41 przez pio555.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Jak niema pełnego przeswitu to za słabo wbite

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

Jeżeli mówimy o tym samym, to nie koniecznie trzeba wbijać do końca, otóż sworzeń ma mniej więcej w połowie wysokości wyfrezowanie, takie przewężenie, żeby po włożeniu w zwrotnicę właśnie dokładnie na głębokość przewężenia, włożyć lub wbić śrubę w otwór w zwrotnicy poprzecznie do sworznia. Jeżeli zwrotnica wskoczyła za głęboko, lub za płytko, wtedy śruba za chiny nie wejdzie. Poświeć sobie i poruszaj góra dół, to znajdziesz wycięcie i miejsce na śrubę.
Tu masz sworzeń od wachacza, który wchodzi od spodu w zwrotnicę, widać przewężenie trzpienia i jest to miejsce na śrubę, w ten sposób blokuje się sworzeń w zwrotnicy:
[Obrazek: 1db536194749edd325d7b2ffd9cf1392.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2016, 21:26 przez michumal.)

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
bestia654
Zarejestrowani

op Jest przewężenie, widać je dokładnie, myślałem że jak po prostu włoży się zwrotnicę w sworzeń to wszystko będzie już pasować. Spróbuję więc poruszać trochę zwrotnicę mam nadzięję że będzie już wszystko dobrze.
pio555 napisał 05-11-2016, 21:54:
ostatnia prośba o przywitanie się w odpowiednim dziale
Autor tego posta otrzymał ostrzeżenie.
Powód: Recydywa/ignorowanie nakazów administracji/moderacji
Data: 5-11-2016, 21:53
Wygasa:
Admin: pio555
Wartość: 10%

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2016, 21:54 przez pio555.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(05-11-2016, 19:48)bestia654 napisał(a): Macie może jakieś pomysły jak to zrobić
http://www.scenic-forum.pl/Watek-Wymiana...rowniczych

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości