cviatec
1,835
4
537
561
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
DWR
cviatec
Zarejestrowani
— 22-11-2016, 17:16
w lagunie 1,9 nic nie pokazuje,moj palił jedził,po zakupie clipa pierwsze podłączenie i błąd wszystkie 4 świeczki umarły
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2016, 18:05 przez cviatec.)
•
bartas
4,018
22
374
285
INNY
2005
INNY
Kielce
bartas
Zarejestrowani
— 22-11-2016, 17:19
(22-11-2016, 17:13)Mati napisał(a): a 1.9 pokazuje? jeśli tak to co takiego piszę?
Mi przy spalonych świecach zawsze wyskakiwał service i check injection.
•
ko-ma
9,452
26
1527
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 22-11-2016, 20:10
mam jedną świecę martwą, na desce zadnych komunikatów, rozruch nie jest utrudniony.
A że człowiek leniwy - tak już drugi sezon.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• cviatec
pawelli
870
6
98
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 23-11-2016, 08:18
(22-11-2016, 17:19)bartas napisał(a): (22-11-2016, 17:13)Mati napisał(a): a 1.9 pokazuje? jeśli tak to co takiego piszę?
Mi przy spalonych świecach zawsze wyskakiwał service i check injection.
Mnie wyskakiwał i wyskakuje cały czas ;)
W 1,9 dci - wyskakuje przy zimnym silniku. Na ciepłym silniku już błąd się nie wyświetli
W 1,5 dci - nie ma sygnalizacji na desce
•
robii
2,595
2
631
925
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Swolszewice Duże
robii
Zarejestrowani
— 23-11-2016, 08:24
Mnie nie wyskakiwał błąd przy zimnym silniku. jedna świeca była spalona
•
Lepus
1,369
6
332
248
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 24-11-2016, 08:09
Błąd "check injection" mi wyskakiwał jak miałem 1 świeczkę uwaloną. I to tylko na zimnym. Jak się trochę rozgrzał, to po odpaleniu błąd znikał. Nie stwierdziłem żadnego pogorszenia rozruchu. Podejrzewam, że i bez sprawnych świec jak kolega wyżej pisał, odpalał by bez problemu, no, może przy większych mrozach mogły by być jakieś problemy. Przecież te silniki to jest bezpośredni wtrysk.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
pawelli
870
6
98
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 24-11-2016, 08:13
Mam tak samo,
Upaloną świeczkę mam od kilku lat i nawet przy -25 C palił od strzała. Trochę wówczas pokopcił - ale z odpalaniem problemu brak
•
kamil2266
34
0
0
0
SC II ph I
2005
1.5 dCi 101KM, 2003-2009
Cięcina/Żywiec
op
Witam
Poruszam problem ponownie ponieważ wymiana świec nie pomogła i dalej ciężko odpala, a poza tym przy próbie odpalenia pojawia się komunikat "awaria wtrysku", ale po chwili znika czy to oznacza że należy wymienić wtryskiwacz , czy na razie nie ma się czym martwić ?
•
Mirek73
123
1
23
19
SC II ph II
2008
1.5 dCi 105KM, 2003-2009
Wola - Tychy
Mirek73
Zarejestrowani
— 27-12-2016, 10:49
Podepnij CLIP i wszystko się wyjaśni
•
haszczurur
2,415
22
682
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(27-12-2016, 08:57)kamil2266 napisał(a): Witam
Poruszam problem ponownie ponieważ wymiana świec nie pomogła i dalej ciężko odpala, a poza tym przy próbie odpalenia pojawia się komunikat "awaria wtrysku", ale po chwili znika czy to oznacza że należy wymienić wtryskiwacz , czy na razie nie ma się czym martwić ?
Komunikat sprawdź wtrysk pojawia się niemalże podczas większości usterek, wcale nie oznacza to, że należy któryś wtrysk wymienić ale nie należy tego wykluczać. Moim zdaniem należy podpiąć clip, sprawdzić korekty wtrysków oraz parametry innych podzespołów chociażby moduł świec żarowych. Testy należy wykonać również na obciążeniu czyli podczas jazdy samochodem. U mnie po wymianie silnika pokazywało sprawdź wtrysk, clip pokazał uszkodzenie modułu świec żarowych. Wymieniłem świece (były stare ale dobre), psiknąłem płynem do poprawy kontaktu elektrycznego we wtyczkę od modułu i błędu już nie było. Niedługo po tym wywaliło błąd sprawdź wtrysk i clip wykazał, że turbina przeładowuje, wymieniłem turbinę i błędu nie ma. Fakt, że przy żadnej z opisanych usterek samochód nie miał problemu z odpaleniem może z tego względu, że wszystko to działo się o ile dobrze pamiętam sierpień/wrzesień tego roku i temperatury były mocno dodatnie. U szwagra w M II 1.9 dci wywalało sprawdź wtrysk samochód wchodził w tryb serwisowy, po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko było dobrze aż do ponownego wyświetlenia błędu no i w końcu padła turbina. W twoim przypadku problem może leżeć w układzie zasilania paliwem nie koniecznie wtrysk ale pompa wysokiego ciśnienia, może jakiś zawór. W tych przypadkach też będzie komunikat o wtrysku.
•
|