Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

gasnięcie silnika


cezar123
Zarejestrowani

op Witam.

Pojawił się kolejny problem.. Podczas rannego uruchamiania silnik gaśnie. Ponowne uruchomienie ,silnik pracuje lecz nie wchodzi na obroty.
Nie reaguje na pedał gazu. Po paru minutach już wchodzi na obroty. Proszę o jakieś rady. Po podłączeniu do komputera parametry silnika w normie.

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Przed odpaleniem podpompuj gruszką, musi być twarda. Jak odpali i będzie OK to masz sprawcę, zapowietrza się układ paliwowy.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Filtr paliwa, jakość paliwa też do sprawdzenia.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
cezar123
Zarejestrowani

op witam
Tego jeszcze nie sprawdziłem . Muszę to sprawdzić. Dzięki za podpowiedz.
Dzisiaj też czyściłem zawór EGR. Oczywiście był szczelnie zabity sadzą .

Acha. Zastanawiałem się tez nad czujnikiem na listwie paliwowej. Może macie jakieś sugestie w tej sprawie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2016, 16:34 przez cezar123.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(30-11-2016, 16:30)cezar123 napisał(a): Zastanawiałem się tez nad czujnikiem na listwie paliwowej.
Jeśli czujnik ciśnienia w listwi zbiorczej jest wadliwy - nie poda prawidłowej wartości ciśnienia = wtryskiwacze nie zostaną otwarte, paliwo nie zostanie podanie i silnik w ogóle nie zapali.
Ale ten błąd jst sygnalizowany na dsce i zapisywany w pamięci sterownika, odczytać go da się nawet kalkulatorem.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
cezar123
Zarejestrowani

op Witam
Dzisiaj rano odpalam auto. Miłe zaskoczenie , silnik pracuje wzorowo. Chyba po kłopocie. Pozdrawiam.

Jeszcze , czy można uszczelnić ,zlikwidować mały wyciek oleju z czujnika-pomki znajdującym się pomiędzy rura gumową i rurą aluminiową do dolotu. Pojawił mi się tam olej.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2016, 07:09 przez cezar123.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(01-12-2016, 06:58)cezar123 napisał(a): czy można uszczelnić ,zlikwidować mały wyciek oleju z czujnika-pomki znajdującym się pomiędzy rura gumową i rurą aluminiową do dolotu. Pojawił mi się tam olej.
tam nie powinno być oleju, zapoznaj się z całym tym wątkiem a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania
http://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC-...#pid180436

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

(01-12-2016, 06:58)cezar123 napisał(a): Chyba po kłopocie
Nie liczyłbym na to. Jeśli nie usunąłeś awarii, to ona tylko czeka na najmniej odpowiedni moment, żeby napluć Ci w twarz.
ED:
Mati mnie ubiegł w kwestii odmy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2016, 08:50 przez filozof.)

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
cezar123
Zarejestrowani

op Gdzie można kupić tą odmę. oczywiście po za serwisem. Sprawdziłem i jest pusta w środku. Poprzedni właściciel na pewno coś grzebał.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Chodzi Ci o zawór odmy czy odme? Poczytaj wątek który podałem

Wysłane z kalkulatora..

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości