Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Czujnik temperatury cieczy i paliwa.


pio555
Junior Administratorzy

Chyba walnięte zegary


Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
coolczan
Kobiety

op
(20-12-2016, 23:01)pio555 napisał(a): Chyba walnięte zegary


Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

a jest opcja podłożenia samego zegarka od temperatury?

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Nie można podmienić samego wskaźnika temperatury.Zrób test zegarów.
Układ dobrze odpowietrzony?
Skoro płukałeś układ łącznie z nagrzewnicą to nie powinna być zapchana,ale różne rzeczy się zdarzają.Sprawdź przewody od nagrzewnicy czy są ciepłe.A może sterowanie ciepło-zimno nie otwiera ci zaworu od nagrzewnicy.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Przerabiałem podobny temat, co prawda przy okazji użytkowania ciężarowej KIA, ale objawy były identyczne.
Przyczyna była prozaiczna: w zbiorniczku wyrównawczym płynu pełno, ale w chłodnicy i głowicy silnika było pusto...
Płyn w chłodnicy zagotowywał się i para powodowała korki w przewodach (i termostacie) powodujące szaleństwa wskazań temperatury - czyjnik nie był zanurzony w cieczy, lecz w parze. Pomogło dopiero solidne, cierpliwe i systematyczne odpowietrzenie układu (odpowietrzniki nie wystarczyły, trzeba było kombinować z wężami).
Jazda z tym objawem, to ryzyko zniszczenia głowicy.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości