EGR na sucho dzialał


Fighter88888
Zarejestrowani

Witam mialem blad check injection i emission po podlaczeniu zakupionego uzywanego egr bledy same zgasly po 10km 
Jezdzilem tak , no ale przyszla kolej na wymiane , wyczyscilem dokladnie plyn, woda, pozniej troszke plynnego smaru wsadzilem
przez 30km bylo ok , po zgaszeniu auta minely 3godziny, zapalilem no i bach service checck emision az do tej pory 
brak pomyslow

Odpowiedz
pio555
Moderatorzy

Elektronika EGR Uszkodzona

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Inspekcje przedzakupowe samochodów
Radom i okolice E-mail
https://www.facebook.com/radomskiespotyrenault/


Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

Jak to sprawdzić czy elektronika ?
W starym zauważyłem że mega ciężko chodził 
Mam drugą cewkę ,przełożyć nie problem , 
Czy coś się ustawia po zmianie

Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

Wszystkie dobrego w nowym roku
Wiec sprawdzilem porzednia cewke od egr no i po podlaczeniu do   przewodu , pojawil sie drufi blad check injection razem z emission 
Po jakims czasie walec w cewce zrobil sie twardy
po podlaczeniu do zaworu w aucie blad pozostal jeden chceck emission ?
Co z tym zrobic

Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

masz to samo co i u mnie.
zwalona częśc mechaniczna zaworu egr.
czyśzczenie nic nie pomogło tylko wymiana na nowy pozostaje , ew na drugi sprawny używany, i zaślepienie.

Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

(01-01-2017, 14:03)scrabi83 napisał(a): masz to samo co i u mnie.
zwalona częśc mechaniczna zaworu egr.
czyśzczenie nic nie pomogło tylko wymiana na nowy pozostaje , ew na drugi sprawny używany, i zaślepienie.

Tak lecz na poczatku bez czyszczenia dzialal bez wsadzenia do auta lezal se swobodnie na silniku ten ktory zakupilem,
MAm pytanie gdy cewka jest nie podlaczona do czesci mechanicznej , wywala blad check injection i check emission
wina cewki czy wina nie podlaczenia do czesci mechanicznej

Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

prawdopodobnie uwalonej cewki.
bo mając błąd check injection to turbo nie bedzie sią załączać bynajmniej u mnie tak było

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Pierwsze slysze żeby zawór smarować przy montażu...

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM bez FAP
był 
Scenic I ph II Spotway 2002 1,9dCi 102KM
Scenic I ph I 1998 1,9dTi 98KM


Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

Tak ogólnie pierwszy zawor czesc mechaniczna chodzi cięzko , drugi ten ktory zakupilem dużo lżej ?
Co moze zepsuc sie w tym zaworze jak tam są dwa grzybki i spręzynka?
Cewki ładnie pracuja ,po osiagnieciu temperatury bardzo silnie wypychaja , oczywiscie poradza bez problemu z tymi grzybkami
Ciężko cos tam uszkodzic lecz blad jest, o co chodzi z tą czescia mechaniczna?

Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

zacina się i zatrzymuje.
albo jest zamknięta, albo otwarta.

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości