Fighter88888
124
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
op
Witam mialem blad check injection i emission po podlaczeniu zakupionego uzywanego egr bledy same zgasly po 10km
Jezdzilem tak , no ale przyszla kolej na wymiane , wyczyscilem dokladnie plyn, woda, pozniej troszke plynnego smaru wsadzilem
przez 30km bylo ok , po zgaszeniu auta minely 3godziny, zapalilem no i bach service checck emision az do tej pory
brak pomyslow
•
pio555
30,477
122
10557
2,904
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 30-12-2016, 21:49
Elektronika EGR Uszkodzona
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Fighter88888
124
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
op
Jak to sprawdzić czy elektronika ?
W starym zauważyłem że mega ciężko chodził
Mam drugą cewkę ,przełożyć nie problem ,
Czy coś się ustawia po zmianie
•
Fighter88888
124
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
op
Wszystkie dobrego w nowym roku
Wiec sprawdzilem porzednia cewke od egr no i po podlaczeniu do przewodu , pojawil sie drufi blad check injection razem z emission
Po jakims czasie walec w cewce zrobil sie twardy
po podlaczeniu do zaworu w aucie blad pozostal jeden chceck emission ?
Co z tym zrobic
•
scrabi
32,533
101
12125
10,450
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 01-01-2017, 14:03
masz to samo co i u mnie.
zwalona częśc mechaniczna zaworu egr.
czyśzczenie nic nie pomogło tylko wymiana na nowy pozostaje , ew na drugi sprawny używany, i zaślepienie.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Fighter88888
124
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
op
(01-01-2017, 14:03)scrabi83 napisał(a): masz to samo co i u mnie.
zwalona częśc mechaniczna zaworu egr.
czyśzczenie nic nie pomogło tylko wymiana na nowy pozostaje , ew na drugi sprawny używany, i zaślepienie.
Tak lecz na poczatku bez czyszczenia dzialal bez wsadzenia do auta lezal se swobodnie na silniku ten ktory zakupilem,
MAm pytanie gdy cewka jest nie podlaczona do czesci mechanicznej , wywala blad check injection i check emission
wina cewki czy wina nie podlaczenia do czesci mechanicznej
•
scrabi
32,533
101
12125
10,450
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 01-01-2017, 15:00
prawdopodobnie uwalonej cewki.
bo mając błąd check injection to turbo nie bedzie sią załączać bynajmniej u mnie tak było
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
krzysztofk
2,530
13
955
752
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Pierwsze slysze żeby zawór smarować przy montażu...
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
Fighter88888
124
0
0
0
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Białystok
op
Tak ogólnie pierwszy zawor czesc mechaniczna chodzi cięzko , drugi ten ktory zakupilem dużo lżej ?
Co moze zepsuc sie w tym zaworze jak tam są dwa grzybki i spręzynka?
Cewki ładnie pracuja ,po osiagnieciu temperatury bardzo silnie wypychaja , oczywiscie poradza bez problemu z tymi grzybkami
Ciężko cos tam uszkodzic lecz blad jest, o co chodzi z tą czescia mechaniczna?
•
scrabi
32,533
101
12125
10,450
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 01-01-2017, 21:21
zacina się i zatrzymuje.
albo jest zamknięta, albo otwarta.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
|