Zapalający się ASR
op
Podłączyłem Clipa, nie wykazał żadnej niesprawności układu ASR ani ABS. Dostałem jedynie informację o błędzie sondy lambda oraz o braku czujników ciśnienia opon. Nic poza tym.
Albo grubo, albo wcale Kontrolka od absu znajduje się na tarczy obrotomierza na dole. Przy -28 świeciła mi się do momentu aż system nie puścił. Albo grubo, albo wcale (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2017, 08:47 przez danielek1992.)
Ciśnienie w oponach sprawdź, a jak jest równe, to jeszcze stan opon do sprawdzenia. System się wyłączy, jak będzie miał problemy z poprawnym ustaleniem prędkości kół i kierunku jazdy. Powyżej 50km/h różnica prędkości kół może być znaczna i system się wyłącza, bo głupieje. Może też być problem z czujnikiem położenia kierownicy, ale w tym przypadku pewnie świeciłby się też SERVICE i to cały czas.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
op
W felgach siedzące wentyle bez czujników, dlatego pokazuje się kontrolka. Zastanawiam się jak wyłączyć. Ktoś robił? Myślę, że trzeba osprzęt adoptować ale mogę się mylić
Albo grubo, albo wcale
Masz u siebie system PAX? Na desce koło wyświetlacza radia będzie albo sylwetka samochodu, albo symbol przepitej opony. Jeśli tego nie ma, to w ogóle nie powinien wiedzieć, że istnieje coś takiego jak czujniki. Jeśli ktoś to przypadkiem włączył, to CLIP-em można wyłączyć.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
op
Na pewno czujniki były. Na desce przy zegarach pali się pomarańczowa przebita opona, poza tym przy wyświetlaczu radia sprawdza opony na rysunku samochodu i koła giną
Albo grubo, albo wcale |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości