Nawiew

Tomasz Pudełko
Zarejestrowani

op Witam wiem temat wałkowany wielokrotnie ale nie moge do końca wyszukac odpowiedzi 

Na początek dodam ze miałem juz podobną awarie i była to wina rezystora gdyż nawiew działał tylko na 4biegu.
Jestem świeżo po wymianie filtra kabinowego i rezystora dmuchawy na oryginalnegy valeo za 300zł i wszystko grało ok miesiąc.

Wczoraj siadam do auta i cisza .... nawiew nie reaguje regulacji 0 nie działa wogóle!!

Prosze o pomoc bo jazda rano bez nawiewu .... delikatnie mówiąc ryzykowne ! pozdrawiam

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

Masz klime czy nie?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
kiwikrakow
Zarejestrowani

w moim jak padł rezystor to nie było wcale nawiewu.

W życiu tak jest, jak się komuś nie podoba zawsze może zmienić swoje kółko zainteresowań, albo sie dostosować. 
Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(28-02-2018, 15:35)Tomasz Pudełko napisał(a): Witam wiem temat wałkowany wielokrotnie ale nie moge do końca wyszukac odpowiedzi 

Na początek dodam ze miałem juz podobną awarie i była to wina rezystora gdyż nawiew działał tylko na 4biegu.
Jestem świeżo po wymianie filtra kabinowego i rezystora dmuchawy na oryginalnegy valeo za 300zł i wszystko grało ok miesiąc.

Wczoraj siadam do auta i cisza .... nawiew nie reaguje regulacji 0 nie działa wogóle!!

Prosze o pomoc bo jazda rano bez nawiewu .... delikatnie mówiąc ryzykowne ! pozdrawiam

Miałem podobny problem, rozebrałem jeszcze raz wszystko poodłączałem, poprawiłem kostki, przewody i ruszyło, więc doszedłem do wniosku, że przy naprawie, musiałem poluzować jakieś połączenie, bo wszystko ruszyło i działa do dziś.

Odpowiedz
Tomasz Pudełko
Zarejestrowani

op odrazu przeprosze bo wątek nie w tym miejscu co trzeba ale cóż.....