Nie grzeje lusterko co zrobić aby grzalo?

Krzysztof Surma
Zarejestrowani

op Nie grzeje lusterko lewe, jak najlepiej rozebrać aby nie uszkodzić może ktoś doradzić, jestem nowicjusz? Samochód Renault Scenic 2 2006 r. 1.9dci
Asia napisał 19-03-2018, 14:05:
Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum
powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2018, 14:05 przez Asia.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Podmienić szkło
Koszt 20 PLN

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Labo samą matę grzejną na lusterku. Koszt - około 7 zł.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.

Odpowiedz
skrodzka
Zarejestrowani

Szkło lusterka podważasz skrobaczką do szyby i wyskoczy. Jest na zatrzaski.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi skrodzka za ten post post:
  • sztygar
mariusz#
Zarejestrowani

https://www.youtube.com/watch?v=LCwIw5_qBs0

Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi mariusz# za ten post post:
  • Krzysztof Surma, siralabama, sztygar
Soniak87
Zarejestrowani

A jak sprawdzić czy mam lusterka podgrzewane ?

Odpowiedz
Vexus
Wyjąć szkło i sprawdzić czy są podpięte do niego dwa kabelki, jak tak to są podgrzewane, jak nie to nie.

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
frytek161
Zarejestrowani

u mnie dziś jak spadł śnieg tez sie okazało że lewe lusterko nie grzeje... raczej to nie bezpiecznik bo prawe i tylna szyba grzeje

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2021, 21:08 przez frytek161.)

Odpowiedz
Garbus