SCENIC II PH I Wszystkie szyby nie działają [SCENIC II ph I]

Debesta
Zarejestrowani

op Cześć, proszę was o pomoc przy dość ciężkim problemie, bo od dłuższego czasu nie mogę się z nim uporać (nie jestem elektrykiem) i przychodzę z dużą ilością pytań. Problem mam z elektryką szyb, ale po kolei.

1. Zaczęło to się parę lat temu kiedy rodzice jeszcze tym samochodem jeździli, mamie samoistnie otworzyła się tylna lewa szyba i nie chciała się zamknąć, później padła reszta szyb. 
Sprawdzanie rozpocząłem od kostki R2 i całej wiązki po lewej stronie samochodu (włącznie z tymi kostkami między drzwiami a budą), wszystko na swoim miejscu, żadnych wypadających kabelków, trochę śniedzi było ale wszystko elegancko wyczyszczone plus zakonserwowane kontaktem. 
Nic to nie dało, więc wziąłem się za bezpieczniki korzystając już z tego schematu:       sprawdziłem czy nie są spalone, czy dochodzi do nich prąd (plus do nóżki bezpiecznika od strony akumulatora a minus do byle jakiej śrubki na budzie) i tak jak leci, czyli najpierw od skrzynki bezpieczników pod maską (te 7,5A i 70A), później bezpieczniki przy kierownicy (te od szyb 2x25A i 40A oraz ten od modułu UCH 20A), wszystko śmigało jak należy.

2. Przyszedł więc czas na przełączniki, ich kostki, kostki do modułów silnika i same moduły (silniki wiedziałem, że są dobre bo kiedyś kombinowałem z zamykaniem ich łącząc je na krótko do plusa i minusa).
Okazało się, że moduł silnika w tylnych lewych drzwiach był przepalony, tak samo kostka, więc pewnie stąd te samoistne otworzenie się szyby, tutaj moduł:     a tutaj kostka:     , moduł oczywiście do wymiany (niedługo zamówię), ale nie daje to odpowiedzi dlaczego wszystkie szyby nie działają.
Zabrałem się za sprawdzanie szyby kierowcy, ze względu na to, że ma najprostszy schemat i tutaj przydadzą się kolejne zdjęcia, kostka przełącznika:      , kostka modułu:      i wcześniej wspomniany schemat:      .