OGÓLNE Drobne naprawy blacharsko/lakiernicze


kondzio81
Zarejestrowani

oj bardzo nie da się to ogarnąć w 1 dzień ja uczyłem sie długo i jeszcze sie uczę Biggrin

Thumbup
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(12-09-2015, 18:50)bartas napisał(a): [
Jak na moje pierwsze prace blacharsko lakiernicze, wyszło nawet spoko. Więcej zdjęć wstawię wkrótce w mojej galerii.

Wstawiaj te zdjęcia, ocenimy.
Bo czasami "mała dziurka" zaklejona szpachlą w rzeczywistości wymagała wstawienia łaty 10x20 cm. Po roku wstawialiśmy już cały próg z przyległościami.
A na marginesie: dzisiaj widziałem Opla Tigra z progiem łatanym szpachlą. Mała dziurka.
Próg złamał się po podstawieniu podnośnika, a w zasadzie przekosił w literę Z (szczelina pod drzwiami miejscami miała 4 cm szerokości). Szpachla odpadła, z małej dziurki wypadł worek jutowy.
Taki obrazek, przyznam, już widziałem, ale gdzieś na początku lat 80-tych. Miałem nadzieję, ze już tak się nie robi.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM.
W normalnych warunkach drogowych dało się osiągnąć 3,90 l/100 przy średniej prędkości 72 km/h. Średnio 5,40/100 w mieście i 4,60 na szosie.
Potrzebne "podpięcie" - mam MPM-COM + MaxiEcu - zapraszam.
Scenic II Ph II, GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

(15-09-2015, 18:02)kondzio81 napisał(a): oj bardzo nie da się to ogarnąć w 1 dzień ja uczyłem sie długo i jeszcze sie uczę Biggrin

Dzięki za odpowiedź. Ja blacharki w szkole nie miałem, to i praktyki żadnej. A i sama szkołę sto lat temu kończyłem. Dlatego doceniam każdą radę jaką znajdę.

[Obrazek: icon4.png]
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
A Yanosikowa sygnaturka mnie wkurza :/
Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości