Kontrolka sprężynki w 1.6 benzyna

Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Witajcie

Co jakiś czas losowo bez żadnego związku z wilgotnością w mojej babci Reni S1 pojawia się kontrolka sprężynki i auto utrzymuje stale 2000 obrotów i po puszczeniu gazu samo przyspiesza.
Zgaszenie auta przywraca normalność.
Kilka tygodni jest spokój i potem znowu wyskakuje chochlik.
Silnik jest benzynowy więc nic związanego ze świecami żarowymi bo ich nie ma 
Gdzie mogę wsadzić łapy żeby sprawdzić?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

Odczytaj błędy ze sterownika silnika.

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(10-08-2024, 10:15)wojteks napisał(a): Odczytaj błędy ze sterownika silnika.

Gdyby to było możliwe.
Mam pyclipa ale on nie gada z analogowym S1. 

Jakaś apka na telefon która odczyta błędy w S1 I będzie można wykorzystać ELMa po bluetooth?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

Pyclip licho czyta w sc1, niemal te same dane odczytuje właśnie elm-em
Apka ściągniętą mam ze sklepu play, car scanner i bez wybierania auta, bo go tam nie ma

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2024, 11:51 przez Binio.)

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
user64
Jak samo przyspiesza to przepustnice wyczyść. Z SC1 najlepiej gada Delphi.

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(10-08-2024, 20:42)user64 napisał(a): Z SC1 najlepiej gada Delphi.
Z CanClip Renault powinien gadać lepiej.

Odpowiedz
user64
Z CanClip to chyba nie, ale nie dam za to paznokcia, po prostu mnie się nie udało pogadać CanClipem z Kłopotkiem i tyle.

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Jak miałem S1 1.6 pb to clip dobrze z nim gadał Biggrin tak jak cdif i inne diagnoskopy

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka