Wymiana podnośnika szyby prawy przód

Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Witajcie.

Dziś o 21:00 przy opuszczaniu szyby pasażera z przodu usłyszałem trzask i szyba już nie dała się podnieść. 
Rozebrałem boczek i podnośnik rozpadł się na nitach mocujących jego ruchome elementy.
Jak zamontować podnośnik to wiem bo już ćwiczyłem temat z szybą kierowcy.
Ale żeby przykręcić szybę do podnośnika, tak aby nie skrzywiła się to muszę zdemontować głośnik, bo za nim jest technologiczna dziura do włożenia klucza. 
Okazuje się że strona pasażera to jest techniczna dziewica i nikt tam wcześniej rąk nie pchał i żeby zdjąć głośnik trzeba.... rozwiercić nity.

No i właśnie pytanie. Czym i jak rozwiercić te nity i co wkręcić na ich miejsce? Nity mają mały otwór w środku i dość duży kołnierz żeby się głośnik trzymał.

Jakiejś pomysły?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
servoos
Zarejestrowani

Sam jeszcze tego nie robiłem, ale jest jakiś filmik
https://www.youtube.com/watch?v=LczgfZJz4nw

Odpowiedz
maniek1111
Zarejestrowani

Jest coś takiego jak bito nakrętki. Ja bym poszedł tą drogą.

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

(02-03-2025, 11:16)maniek1111 napisał(a): bito nakrętki

Raczej nitonakrętki

Wysłane z Redmi 13

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(27-02-2025, 13:15)servoos napisał(a): Sam jeszcze tego nie robiłem, ale jest jakiś filmik
https://www.youtube.com/watch?v=LczgfZJz4nw

Sam proces montażu i demontażu podnośnika przerabiałem w drzwiach kierowcy. Z tym, że tam już nasi byli bo głośnik jest zamocowany na wkręty, więc z jego demontażem nie było problemu.

W drzwiach pasażera jeszcze nikogo nie było i głośnik siedzi na nitach i główkuję jak ugryźć temat

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
maniek1111
Zarejestrowani

(02-03-2025, 11:59)twilk7 napisał(a):