Gdzie wlew gazu i jaka duża butla.

Danielek
Zarejestrowani

op Gdzie macie zamontowany wlew gazu? Jaka pojemność butli 5 osobowy Dajcie fotki.

Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Ja mam grand scenic 3...
Wlew przy wlewie benzyny...butla w bagażniku w miejscu koła zapasowego chyba 40..

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2025, 08:43 przez pawlosio.)

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

ja mam w spadku instalacje holenderską więc niestety wlew w zderzaku ale estetycznie. Butla w koło- chyba 60 litrów. Wchodzi mi 55

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
darg
Zarejestrowani

S3, krótki. Zbiornik 56 l. Wlew pod klapką wlewu benzyny.

Odpowiedz
rafal18031988
Zarejestrowani

Grand scenic 3  - butla 35l od spodu - nie wystaje za belkę - zawór typu włoskiego, klasycznie w zderzaku tylnym, na samym dole, nw niemalowanej części zderzaka. Nie ukrywałem "korka wstydu", i  jestem zbyt leniwy aby pamiętać o wkręcaniu adapterów

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

(02-06-2025, 08:38)rafal18031988 napisał(a): Grand scenic 3  - butla 35l od spodu - nie wystaje za belkę - zawór typu włoskiego, klasycznie w zderzaku tylnym, na samym dole, nw niemalowanej części zderzaka. Nie ukrywałem "korka wstydu", i  jestem zbyt leniwy aby pamiętać o wkręcaniu adapterów

na ten temat to możnaby książkę napisać. Ja sam mam wlew i przewód od butli typu holenderskiego. Przewód ma duży przekrój i jeśli tylko pompa na dystrybutorze jest wydajna to tankowanie idzie sprawnie. 

Ale właśnie mam też możliwość obserwowania fanów wlewu pod klapką. Wkręcają adapter cienki jak klucz imbusowy, ostrożnie zaciskają pistolet i delikatnie całość opierają gdzieś o karoserię. Wszystko się gibie a oni tkwią przy dystrybutorze bo przy takim przekroju adaptera to tankowanie zajmuje wieczność.