Gdzie wlew gazu i jaka duża butla.
|
ja mam w spadku instalacje holenderską więc niestety wlew w zderzaku ale estetycznie. Butla w koło- chyba 60 litrów. Wchodzi mi 55
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Grand scenic 3 - butla 35l od spodu - nie wystaje za belkę - zawór typu włoskiego, klasycznie w zderzaku tylnym, na samym dole, nw niemalowanej części zderzaka. Nie ukrywałem "korka wstydu", i jestem zbyt leniwy aby pamiętać o wkręcaniu adapterów
(02-06-2025, 08:38)rafal18031988 napisał(a): Grand scenic 3 - butla 35l od spodu - nie wystaje za belkę - zawór typu włoskiego, klasycznie w zderzaku tylnym, na samym dole, nw niemalowanej części zderzaka. Nie ukrywałem "korka wstydu", i jestem zbyt leniwy aby pamiętać o wkręcaniu adapterów na ten temat to możnaby książkę napisać. Ja sam mam wlew i przewód od butli typu holenderskiego. Przewód ma duży przekrój i jeśli tylko pompa na dystrybutorze jest wydajna to tankowanie idzie sprawnie. Ale właśnie mam też możliwość obserwowania fanów wlewu pod klapką. Wkręcają adapter cienki jak klucz imbusowy, ostrożnie zaciskają pistolet i delikatnie całość opierają gdzieś o karoserię. Wszystko się gibie a oni tkwią przy dystrybutorze bo przy takim przekroju adaptera to tankowanie zajmuje wieczność.
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
U mnie nic się nie gibie, niczego nie opieram o karoserię (nie bardzo wiem nawet co miałbym opierać). Wcześniej miałem 2 auta z wlewem w zderzaku i zasadnicza różnica, którą dostrzegam to taka, że w zimie nie muszę grzebać przy zaciapranym/zalodzonym korku. Wkręcenie adaptera trwa chwilę. Ale jak kto woli.