op
Witajcie,
Odczytałem ostatnio treść zapisanego błędu opisanego jako błąd czujnika wałka rozrządu. Po wejściu głębiej w treść błędu opis wskazywał na zły sygnał z czujnika wału korbowego i dlatego wywalał błąd czujnika wałka bo głupiał nie mając parametrów z czujnika wału.
Silnik jaki mam w karawanie to K4M i oznaczeniu 858 jak pamiętam. Mam też babcie Renie (Sc1) gdzie kod silnika to 740.
Czy w obu tych silnikach czujnik wału korbowego wygląda tak samo i siedzi w tym samym miejscu? Czyli jest przykręcany dwiema śrubami na łeb 10, taką motylkową blaszką do bloku. A wtyczka jest na dwa piny?
Nie mogę w catcar wygrzebać numeru OE tego czujnika, a kupowanie w ciemno to tak trochę średni pomysł
Odczytałem ostatnio treść zapisanego błędu opisanego jako błąd czujnika wałka rozrządu. Po wejściu głębiej w treść błędu opis wskazywał na zły sygnał z czujnika wału korbowego i dlatego wywalał błąd czujnika wałka bo głupiał nie mając parametrów z czujnika wału.
Silnik jaki mam w karawanie to K4M i oznaczeniu 858 jak pamiętam. Mam też babcie Renie (Sc1) gdzie kod silnika to 740.
Czy w obu tych silnikach czujnik wału korbowego wygląda tak samo i siedzi w tym samym miejscu? Czyli jest przykręcany dwiema śrubami na łeb 10, taką motylkową blaszką do bloku. A wtyczka jest na dwa piny?
Nie mogę w catcar wygrzebać numeru OE tego czujnika, a kupowanie w ciemno to tak trochę średni pomysł
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?