Tłucze się lewa strona z przodu

Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Cześć,

Wiem, że wróżenie trochę z fusów ale może naprowadzicie mnie co może być źródłem dźwięków.

Otóż przy przejeżdżaniu przez krótkie nierówności coś się tłucze z lewej strony z przodu. Dźwięk jest taki głucho metaliczny. W zimie przy przejazdach przez progi zwalniające skrzypiały gumy na stabilizatorze, ale to zwaliłem na mróz.

Z przodu jakiejś dwa lata temu były wymienianie kompletne sprężyny na KYB oraz poduszki amortyzatorów wraz z łożyskami. 

Podpowiedzi mile widziane

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Sprawdź łączniki stabilizatora

Wysłane z mojego motorola edge 60 pro przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
servoos
Zarejestrowani

Sworzeń wahacza ?

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(13-05-2026, 09:55)servoos napisał(a): Sworzeń wahacza ?

komplet wahaczy wymieniany niecały rok temu

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

(14-05-2026, 11:20)Kapitan Powolny napisał(a):
(13-05-2026, 09:55)servoos napisał(a): Sworzeń wahacza ?

komplet wahaczy wymieniany niecały rok temu
To nic nie znaczy

Odpowiedz
darg
Zarejestrowani

Tak jak pisze kotleto, zacznij od łącznika.

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op łączniki wymienione. Przy okazji ponieważ jeden amor się zsikał to wleciały nowe amortyzatory. Amortyzatory Meyle, łączniki TRW. Nastała w aucie cisza. Ale tego kto jako kontrę śrub mocujących w łącznikach wymyślił torxa, to bym......

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Kapitan Powolny za ten post post:
  • Kliwer
andrzejwa
Zarejestrowani

(20-07-2026, 17:26)Kapitan Powolny napisał(a): Ale tego kto jako kontrę śrub mocujących w łącznikach wymyślił torxa,