Mati
26,534
100
4784
4,444
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 03-09-2015, 23:25
maciej1486 napisał(a):pracowal w miare dobrze zima to u siebie wyl automatyczne zaciaganie i powiem ze sie przyzwyczailem tak tylko automatyczny ręczny psuje się gdy nie pracuje.... zaraz coś się przybrudzi.. a to linki "przymarzną"
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
(03-09-2015, 23:25)Mati napisał(a): maciej1486 napisał(a):pracowal w miare dobrze zima to u siebie wyl automatyczne zaciaganie i powiem ze sie przyzwyczailem tak tylko automatyczny ręczny psuje się gdy nie pracuje.... zaraz coś się przybrudzi.. a to linki "przymarzną"
Ee spokojnie ja ręczny zaciągam codziennie po kilka razy, ale mój szczeniak zimą stoi pod chmurką( chyba, ze czarnuch mi ustąpi miejsca bo ma zwykły ręczny ) i ja nie chce zaciągać ręcznego jak na dworze będzie śnieżnie, mokro i do tego - 10 bo jednak obawiam się, ze zaświrować może
•
funkoval
14,278
42
2122
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 04-09-2015, 08:33
(03-09-2015, 23:25)Mati napisał(a): tak tylko automatyczny ręczny psuje się gdy nie pracuje.... zaraz coś się przybrudzi.. a to linki "przymarzną"
W S III raczej silniczki się zapieką/zastoją.
•
Grigor
2
0
0
0
SC III ph II
2011
2.0 dCi 150KM, 2012-2013
Ostrołęka
Grigor
Zarejestrowani
— 31-07-2016, 21:12
Witam
Mama Scenic III 2.0 dci z 2011 roku. wersja bosse automat. Problem jest z adaptacją hamulca ręcznego. Mianowicie po każdej wymianie klocków w tylnych kołach "gubi " informacje odnoście położenia dźwigni zmiany biegów. Po przełączeniu w tryb D ,N, R widzi tylko P. Przez co nie odłącza sam ręcznego. Co zdarzyło mi się już to drugi raz. Oczywiście na wyświetlaczu pojawia się komunikat "przełącz na pozycje P" Poprzednim razem pomogła wizyta w serwisie który stwierdził, iż ktoś przeprogramował skrzynie.Co oczywiście było bzdurą. Klocki były wymieniane w dwóch rożnych warsztatach.Co może być przyczyną takiego błędu. Dodam iż od wymiany do wymiany jest ok.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-07-2016, 21:18 przez Mati.)
•
PRZEMO
32,342
67
7852
19,625
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 31-07-2016, 21:24
Trzeba podpiąć kompa jak jest oki i jak nie jest oki i porównać parametry.
Opcja 2
Po wymianie klocków spróbować odpisać akumulator na dłuższą chwilę
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
Oktawiusz
14,812
56
2029
683
INNY
2019
INNY
Warsaw, Poland
W SC3 należy przy wymianie klocków wprowadzić auto w tryb ich wymiany. Serwomotorki się chowają i można bezpiecznie demontować. Po wymianie wychodzimy z tego trybu i serwomotorki przyuczamy do nowych pozycji.
Jeżeli ktoś robi inaczej, możesz mieć takie kwiatki jak piszesz choć nie rozumiem co ma do tego skrzynia.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
adamos111
433
4
73
0
SC RX4
2001
2.0 i 140KM, 1999-2003
Łomża
(31-07-2016, 21:25)Oktawiusz napisał(a): W SC3 należy przy wymianie klocków wprowadzić auto w tryb ich wymiany. Serwomotorki się chowają i można bezpiecznie demontować. Po wymianie wychodzimy z tego trybu i serwomotorki przyuczamy do nowych pozycji.
Jeżeli ktoś robi inaczej, możesz mieć takie kwiatki jak piszesz choć nie rozumiem co ma do tego skrzynia.
Dokładnie tak.Trzeba komputerkiem uruchomić tzw.tryb przeglądowy.A po wymianie wyłączyć ten tryb i wszystko wraca do normy.
•
Grigor
2
0
0
0
SC III ph II
2011
2.0 dCi 150KM, 2012-2013
Ostrołęka
Grigor
Zarejestrowani
— 01-08-2016, 13:18
(31-07-2016, 21:25)Oktawiusz napisał(a): W SC3 należy przy wymianie klocków wprowadzić auto w tryb ich wymiany. Serwomotorki się chowają i można bezpiecznie demontować. Po wymianie wychodzimy z tego trybu i serwomotorki przyuczamy do nowych pozycji.
Jeżeli ktoś robi inaczej, możesz mieć takie kwiatki jak piszesz choć nie rozumiem co ma do tego skrzynia. Faktycznie bez kompa jest duży problem zęby wymienić w nim klocki. Sprawdzałem iż przed wymianą zrobiony był tryb serwisowy w celu schowania tłoczków, gdyż bez problemu i żadnego wysiłku zdjęte zostały zaciski, a po skończonej robocie słychać było ze tłoczki się zacisnęły.
W automatycznych skrzyniach biegów przypuszczam ze ma to duże znaczenie, gdyż una informuje hamulec czy samochód stoi czy zamierza się poruszać.(przynajmniej tak tłumaczył mi wcześniej facet z serwisu. ) NA zdjęciu "bład1" widać iż jest problem z hamulcem postojowy i siecią multipleksową, po wejściu w szczegóły w pozycji ET018 co przedstawia rysunek "bład2". Po przełączeniu na inny bieg np "D" pozycja zostaje na "P" a w ET017 informacja od skrzyni idzie, gdyż komputer widzi przełączenie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2016, 13:43 przez Grigor.)
•
|