SCENIC III Automatyczny hamulec ręczny


Mati
Moderatorzy

maciej1486 napisał(a):pracowal w miare dobrze zima to u siebie wyl automatyczne zaciaganie i powiem ze sie przyzwyczailem
tak tylko automatyczny ręczny psuje się gdy nie pracuje.... zaraz coś się przybrudzi.. a to linki "przymarzną"

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(03-09-2015, 23:25)Mati napisał(a):
maciej1486 napisał(a):pracowal w miare dobrze zima to u siebie wyl automatyczne zaciaganie i powiem ze sie przyzwyczailem
tak tylko automatyczny ręczny psuje się gdy nie pracuje.... zaraz coś się przybrudzi.. a to linki "przymarzną"

Ee spokojnie ja ręczny zaciągam codziennie po kilka razy, ale mój szczeniak zimą stoi pod chmurką( chyba, ze czarnuch mi ustąpi miejsca bo ma zwykły ręcznyThumbup) i ja nie chce zaciągać ręcznego jak na dworze będzie śnieżnie, mokro i do tego - 10 bo jednak obawiam się, ze zaświrować możeBiggrin

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(03-09-2015, 23:25)Mati napisał(a): tak tylko automatyczny ręczny psuje się gdy nie pracuje.... zaraz coś się przybrudzi.. a to linki "przymarzną"

W S III raczej silniczki się zapieką/zastoją.

Odpowiedz
Grigor
Zarejestrowani

Witam
Mama Scenic III 2.0 dci z 2011 roku. wersja bosse automat. Problem jest z adaptacją hamulca ręcznego. Mianowicie po każdej wymianie klocków w tylnych kołach  "gubi " informacje odnoście  położenia dźwigni zmiany biegów. Po przełączeniu w tryb D ,N, R widzi tylko P. Przez co nie odłącza sam ręcznego. Co zdarzyło mi się już to drugi raz. Oczywiście na wyświetlaczu pojawia się komunikat "przełącz na pozycje P" Poprzednim razem pomogła wizyta w serwisie który stwierdził, iż ktoś przeprogramował skrzynie.Co oczywiście było bzdurą. Klocki były wymieniane w dwóch rożnych warsztatach.Co może być przyczyną takiego błędu. Dodam iż od wymiany do wymiany jest ok.
Mati napisał 31-07-2016, 21:18:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami

Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum 
powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-07-2016, 21:18 przez Mati.)

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Online
Trzeba podpiąć kompa jak jest oki i jak nie jest oki i porównać parametry.
Opcja 2
Po wymianie klocków spróbować odpisać akumulator na dłuższą chwilę

Scenic III 2,0 dCi 160KM 380 Nm
Grand Scenic III 1,6 dCi 130KM 320 Nm  

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Odpowiedz
Oktawiusz
Junior Administratorzy

Online
W SC3 należy przy wymianie klocków wprowadzić auto w tryb ich wymiany. Serwomotorki się chowają i można bezpiecznie demontować. Po wymianie wychodzimy z tego trybu i serwomotorki przyuczamy do nowych pozycji.
Jeżeli ktoś robi inaczej, możesz mieć takie kwiatki jak piszesz choć nie rozumiem co ma do tego skrzynia.

Renault CLIP
Kodowanie kart i kluczyków SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV
Ustawienia :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS
Odpowiedz
adamos111
Zarejestrowani

Online
(31-07-2016, 21:25)Oktawiusz napisał(a): W SC3 należy przy wymianie klocków wprowadzić auto w tryb ich wymiany. Serwomotorki się chowają i można bezpiecznie demontować. Po wymianie wychodzimy z tego trybu i serwomotorki przyuczamy do nowych pozycji.
Jeżeli ktoś robi inaczej, możesz mieć takie kwiatki jak piszesz choć nie rozumiem co ma do tego skrzynia.

Dokładnie tak.Trzeba komputerkiem uruchomić tzw.tryb przeglądowy.A po wymianie wyłączyć ten tryb i wszystko wraca do normy.

Odpowiedz
Grigor
Zarejestrowani

(31-07-2016, 21:25)Oktawiusz napisał(a): W SC3 należy przy wymianie klocków wprowadzić auto w tryb ich wymiany. Serwomotorki się chowają i można bezpiecznie demontować. Po wymianie wychodzimy z tego trybu i serwomotorki przyuczamy do nowych pozycji.
Jeżeli ktoś robi inaczej, możesz mieć takie kwiatki jak piszesz choć nie rozumiem co ma do tego skrzynia.
Faktycznie bez kompa jest duży problem zęby wymienić w nim klocki. Sprawdzałem iż przed wymianą zrobiony był tryb serwisowy w celu schowania tłoczków, gdyż bez problemu i żadnego wysiłku zdjęte zostały zaciski, a po  skończonej robocie słychać było ze tłoczki się zacisnęły.
W automatycznych skrzyniach biegów przypuszczam ze ma to duże znaczenie, gdyż una informuje hamulec czy samochód stoi czy zamierza się poruszać.(przynajmniej tak tłumaczył mi wcześniej facet z serwisu. ) NA zdjęciu "bład1" widać iż jest problem z hamulcem postojowy i siecią multipleksową, po wejściu w szczegóły w pozycji ET018 co przedstawia rysunek "bład2". Po przełączeniu na inny bieg np "D" pozycja zostaje na "P" a w  ET017 informacja od skrzyni idzie, gdyż komputer widzi przełączenie.

Załączone pliki

Miniatury
           

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2016, 13:43 przez Grigor.)

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości