Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Citroen C4 Picasso


maciej1486
Zarejestrowani

op Siemka,

Zastanawiamy się nad wyżej wymienionym autkiem, ewentualnie w wersji grand bo ma lepsze światła tylne Biggrin W jakim silniku najlepiej szukać tego autka? Planujemy auto z 2009r w dość dobrej wersji wyposażenie, ale mamy do przeznaczenia 25 tyś z ewentualnymi opłata czy rejestracją auta. Czy może ktoś miał kiedyś do czynienia z tym autkiem, wie jakie może posiadać wady itp?

Np coś takiego http://olx.pl/oferta/citroen-c4-picasso-...bb6f6c2805

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2015, 10:50 przez maciej1486.)

Odpowiedz
Krzychu
Zarejestrowani

Najlepszy silnik to 2.0Hdi z diesli.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op Właśnie troszkę poczytałem i niby jest tak jak mówisz, a ewentualna benzynka?

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Mialem szanse jezdzic krótka wersja 1.6 HDI z 110 km. Tytan to to nie był ale i nie zamulały. Przebieg cos ok 200 tys mial w jednych rękach od nowości i nie powiem bardzo fajnie przez miesiac sie tyłek woziło. Mega oszczędny.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op
(10-10-2015, 12:17)Wojtgda napisał(a): Mialem szanse jezdzic krótka wersja 1.6 HDI z 110 km. Tytan to to nie był ale i nie zamulały. Przebieg cos ok 200 tys mial w jednych rękach od nowości i nie powiem bardzo fajnie przez miesiac sie tyłek woziło. Mega oszczędny.
Ten 2.0 to silnik minumim. Póki co ojciec nie chce juz malych pojemnosci po przygodzie ze sceniciem.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(10-10-2015, 12:38)maciej1486 napisał(a): Ten 2.0 to silnik minumim. Póki co ojciec nie chce juz malych pojemnosci po przygodzie ze sceniciem.
2.0 to silnik maximum, większych nie było. 136 lub 163 KM do wyboru przy HDi.
Sporo ze zautomatyzowaną skrzynią MCT chyba.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op Automatow wlasnie widze ze jest wiekszosc ale nigdy nie mielismy auta w automacie i chyba nie chcemy;) jutro podjade obejrzec jak sie ta cytryna ma do SIII bo tutaj tez jest nad czym sie zastanowic;)

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
ryjas
Zarejestrowani

Jeśli trafi się automat to brać! Co innego skrzynia zautomatyzowana. Jej działania się trzeba trochę nauczyć. Trochę szarpie. Jako pasażer jeździłem C4 Picasso ze skrzynią MCP i w sumie dało się to szarpanie wyczuć. Z 1,6 hdi auto jest mułowate.
Co do benzyn. Były dostępne 1,8 2,0 później 1,6 także w wersji THP. Te ostatnie bym odpuścił. Miały wady z rozrządem. Wtrysk bezpośredni. Wolnossących 1,6 trochę na rynku jest i myślę, że warto rozważyć. Silnik ponoć gazowalny.
1,8 czy 2,0 są rzadkie. 2,0 w manualu nie widziałem. Są godne polecenia ale dużo lepsze dynamiki niż w 1,6 nie gwarantują. Mają większą prędkość maks, ale przyspieszanie jakieś dramatycznie lepsze nie jest.
Z reszta podobnie z 1,6 vs 2,0 hdi. Auto z większym motorem więcej spali, będzie trochę elastyczniejsze szczególnie z pełnym obciążeniem, ale to nie jest jakaś super wielka różnica.
Dużo zależy od skrzyni biegów. Automat klasyczny zamula silnik (nie czuć mocy), ale auto płynnie przyspiesza. Manual daje nam kontrolę nad autem ale w sumie po co? MCP ma wady manuala, zamula silnik i dodatkowo potrafi szarpnąć.
Ja się kiedyś przyglądałem temu modelowi ale jest jeszcze za drogi na mój budżet. Ideałem byłby Grand 2,0 hdi z automatem (nie MCP)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

op Według poleceń innych forum. szukać 1.8 i 2.0 PB do 2009r oraz 2.0 ON
1.6 już oglądałem i się też naczytałem tak samo jak o awaryjności 1.9 120KM z renault

Odpowiedz
twinsiak79
Zarejestrowani

Maciej 1486 właśnie im więcej czytasz o interesujacym Cię aucie tym masz coraz większe ciśnienie żeby go nie kupować, bo to, bo tamto. ...też to miałem przy Scenicu :-)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości