Historia ASO online - Renault.fr/my-renault


A2-eR11
Zarejestrowani

Moze pokaza w ASO na ekranie komputera jak sie jakas usluge bedzie robilo u nich... ale pewnie to juz "widzimisie" pracownika ASO...

Odpowiedz
Wojtas_BB
Zarejestrowani

I taka oto dobra zmiana w walce z nieuczciwymi handlarzami. Wszyscy wiedzą o tym jak jest wszyscy to krytykują, ale pomóc to ni ch...

Jezu co za kraj ........


A 420 nierobów w sejmie będzie p..lić na temat tego czy laska marszałka jest we właściwym miejscu zamiast zająć się rzeczywistymi problemami w tym kraju.

Pozdrawiam Wojtas_BB
Renault Scenic II ph II, 1.6 16V, 2008 [Obrazek: icon3.png]
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 16V, 2014 
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Wojtas_BB za ten post post:
  • Fyox
pio555
Moderatorzy

Online
(12-01-2017, 21:32)Wojtas_BB napisał(a): I taka oto dobra zmiana w walce z nieuczciwymi handlarzami. Wszyscy wiedzą o tym jak jest wszyscy to krytykują, ale pomóc to ni ch...
wiesz tak naprawdę im większy szrot tym większe zyski dla serwisów

Inspekcje przedzakupowe samochodów
Radom i okolice E-mail
https://www.facebook.com/radomskiespotyrenault/


Odpowiedz
Wojtas_BB
Zarejestrowani

(12-01-2017, 21:34)pio555 napisał(a): wiesz tak naprawdę im większy szrot tym większe zyski dla serwisów
Tak, ale nie autoryzowanych. One na szrotach nie zarobią, a normalna wspólna walka z nieuczciwością powinna być głównym celem.
Niech wezmą za to nawet i 20 zł, ludzie zapłacą, bo to gówniane pieniądze przy kupnie auta. A nie będzie, że za darmo zawracają gitarę pracownikom.

Pozdrawiam Wojtas_BB
Renault Scenic II ph II, 1.6 16V, 2008 [Obrazek: icon3.png]
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 16V, 2014 
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Renault mogloby normalnie udzielac informacji takich, pomogloby to uniknac przekretow. Przeciez wtedy, to bylby bardzo dobry dla nich PR, ze dbaja o kazdego klienta/uzytkownika ich marki i ze sa to auta, w ktorych nie da sie zrobic przekrętów, bo te zaraz wyjdą na jaw.
A tu lipa jednym slowem co robia Sad

Chyba, ze chodzi im o to aby jechac do ASO zrobic przeglad auta pelny przed kupnem, oczywiscie za to skasowac nas odpowiednio i wtedy na ekranie pokazac historie dopiero? Wieksza kasa dla nich wtedy by byla... Moze tylko o kase chodzi znow jak zawsze?

Odpowiedz
Fyox
Zarejestrowani

Ja byłem w styczniu 2015 na pełnym sprawdzeniu przedzakupowym auta.
Oprócz sprawdzenia Pan pokazał mi historię na monitorze, ale wydrukować nie chciał(nie mógł).
Potem w połowie 2016 okazało się, że można o historię wystąpić przez e mail i taką samą jak widziałem ASO przysłano mi w PDFie.
Teraz znów brak możliwość przesłania e-mailem, więc pewnie w ASO tylko na monitorze będą mogli pokazywać.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Fyox za ten post post:
  • hubert
A2-eR11
Zarejestrowani

Ja w listopadzie 2016 w ASO bylem na rozrządzie ze swoim, to tez na ekranie mi pokazal historie, ale o wydruk nie prosilem. Przedstawiciel tam nie robil problemow ze nie moze pokazac czy cos. Wiec moze na ekranie bedziemy moli zobaczyc - zawsze cos nam pozostanie do weryfikacji.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • Fyox
jrc_69
Zarejestrowani

To pewnie zemsta francuzików za to,że nie kupiliśmy od nich samolotów dla wojska. :-)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi jrc_69 za ten post post:
  • Wojtas_BB




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości