Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Nie jedzie plynnie


mikolaj111
Zarejestrowani

op Witam mam taki problem ze jak jade i trzymam w jednym miejscu gaz auto nie jedzie plynnie czuje ze szarpie obroty sa normalnie w danym miejscu.
pio555 napisał 29-03-2016, 20:25:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.

Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2016, 20:25 przez pio555.)

Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Na jakim biegu i przy jakich obrotach? Szarpanie najczęściej się zdarza przy zbyt niskich obrotach i za dużym obciążeniu.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(29-03-2016, 20:21)mikolaj111 napisał(a): auto nie jedzie plynnie
Na początek podpiąć - i sprawdzić odczyty z czujnika ciśnienia bezwzglednego w kolektorze dolotowym - mają sie zmieniać przy wciskaniu i odpuszczaniu pedału "gazu".
Jeśli odczyt stoi w miejscu - czujnik do wymiany.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(29-03-2016, 20:21)mikolaj111 napisał(a): Witam mam taki problem ze jak jade i trzymam w jednym miejscu gaz auto nie jedzie plynnie czuje ze szarpie obroty sa normalnie w danym miejscu.

W SC II niestety obrotomierz jest bardzo nieprecyzyjny i to w wielu przypadkach utrudnia diagnozę takie dziadostwo zrobili. Wracając do tego szarpania to może być problem w układzie zasilania paliwem pompa wtryskowa bądź wtryski. Podłączenie clipa jak najbardziej będzie wskazane ale w międzyczasie możesz zajrzeć do filtra paliwa i w razie gdyby dawno nie był wymieniany wymienić go.

Odpowiedz
mikolaj111
Zarejestrowani

op Wtryski byly wymieniane 2 lata temu jeden mechanik mowi ze to czujnik wtrysku paliwa ale nie ma obiawow na to

(29-03-2016, 21:52)roman123 napisał(a): Na jakim biegu i przy jakich obrotach? Szarpanie najczęściej się zdarza przy zbyt niskich obrotach i za dużym obciążeniu.

Od 3 biegu i przewaznie kolo 1800-2000 najmocniej czuc na 5 przy tych obrotach
Patrys4891 napisał 30-03-2016, 11:30:
Kolejna prośba o stosowanie się do regulaminu.
Za dalsze niestosowanie się do 4 i 15 punktu regulaminu przewidziane są "nagrody".

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2016, 11:30 przez Patrys4891.)

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Sprawdź poduszki silnika.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

obawiam się że poduszki by było czuć prawie w każdym zakresie,

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Też myślę że poduszki raczej nie. Zmień stację paliw i możesz wlać jakiegoś ulepszacza. To często objaw złego Biggrin paliwa.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(30-03-2016, 21:38)roman123 napisał(a): Też myślę że poduszki raczej nie. Zmień stację paliw i możesz wlać jakiegoś ulepszacza. To często objaw złego Biggrin paliwa.

Uważam, że ma to związek z układem zasilania paliwem. Nie wiem czy to wtryski, pompa wtryskowa, filtr paliwa, czy jak to sugerujesz paliwo samo w sobie. Moim zdaniem poduszki nie mają w tym przypadku żadnego znaczenia.

Odpowiedz
vixen125
Zarejestrowani

Panowie opowiem o swoich objawach Scenic 1.8 2002 r 16v. bENZYNA
Po zakupie auta przejechaniu z 200 km zaczęły się problemy tak jak kolega w poscie szarpanie dławienie się brak mocy, warsztat polecił po podpieciu pod kompa wymianę swiec i wyjarały się dwie cewki druga i srodkowa wymieniłem na BERU jak czytałem najlepsze, komp pokazał jeszcze 1 sondę lambda tuż za kolektorem została wymieniona na nową nie ukrywam że dość droga kosztowała mnie 320 zł zostały wymienione wszystkie płyny rozrząd bez pompy wody hamulce to inny temat full srwis przeczysczona przepustnica i co było do zrobienia problem zniknoł do dzis tzn 2 tygodnie przypomne jeszcze ze na desce wywał błąd silnik mrygał pozniej swiecił dalej odcinało zapłon podczas jazdy i błąd na desce komputerek na srodku to był problem sondy lambda, i dziś co jakiś czas silnik znów zaczoł mrygać obroty normalne nie falują ale brak mocy dusi się podczas jazdy ujadę troche i znów jest dobrze odpale go i czasaem jest gt czasem sinik chodzi ja by na 3 - 2 gary, O CO TU KUR........ KAMAN???????????????? Proszę o pomoc gdzie mogę szukać tego pboblemu by go zlikwidować na stałe cały remont wyniósł mnie z 1400 zł o lawecie nie wspomne! ehhhh POMÓŻCIE

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016, 17:47 przez vixen125.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości