Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II, szarpie, chwilowy brak mocy


camillo86
Zarejestrowani

op Witam.
 Od kilku dni przy przyśpieszaniu, zmianie biegów i przy dodawaniu gazu delikatnie szarpie i chwilami brak mu mocy. Mam lpg ale i na gazie i na benzynie tak samo, obojętnie czy ciepły czy zimny silnik. Czasem zgaśnie przy dojeżdżaniu  do świateł jak wciskam sprzęgło ale to już przerabiałem, że gaz do regulacji ale wtedy nie szarpał. I teraz pytanie co może być przyczyną szarpania? Wydech też mi zaczyna pierdzieć więc może to? Czytałem w necie trochę i większość przypadków to padnięta cewka. Miał ktoś może coś podobnego i może doradzić?
Dzięki i pozdrawiam

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

A czy jakies bledy wyswietla?? Moze warto skorzystac z pomocy kogos z foum co ma komputer zeby sie podlaczyc...
Takie gdybanie pomoze Tobie wymienic polowe auta...

Co do wydechu najpierw go uszcżelnij zeby sonda blednie nie pracowala i powodowala opisanych przez Ciebie szarpnieciach...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2016, 10:59 przez Wojtgda.)

Odpowiedz
camillo86
Zarejestrowani

op Żadnych błędów nie wyświetla na wyświetlaczu. Chyba faktycznie zacznę od diagnostyki kompem

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Sonda przy LPG jest emulowana , co nie zmienia faktu uszczelnić wydech. Zacznij od podstaw sprawdź zasilanie LPG przy akumulatorze , słaby styk może powodować szarpanie i gaśnięcie. Kiedyś tak miałem wypadały wtryski i szarpało a spec od LPG stwierdził uszkodzony komp od gazu.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
camillo86
Zarejestrowani

op Wtryski nowe, aku też

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Do sprawdzenia w kolejności prawdopodobieństwa:
- MAP-sensor (wskazane nie wymienianie na nowy, tylko najpierw odczytanie parametrów w czasie pracy silnika - czy sygnał czujnika zmienia się, czy np. ma stałą wartość)
- tzw "silniczek krokowy" czyli nastawnik biegu jałowego - wbrew pozorom może być np. zablokowany w jednym położeniu
- uszkodzone czujniki temperatury w przepustnicy (wskazany odczyt parametrów pracy) powodujące błędy w ilości wtryskiwanego paliwa.
Można z tym dyskutować - podałem przyczyny z jakimi spotkałem się w swojej praktyce.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
camillo86
Zarejestrowani

op Po 2 dniach problem występował jednak tylko na lpg i wyjeżdżenie gazu i zatankowane "nowego'' rozwiązało problem co tylko udowadnia że gaz tankowany na jednej i tej samej stacji "brytyjskiego koncernu paliwowego" gazowi nie równy Thumbup

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2016, 20:08 przez camillo86.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Cud jakiś?
Pisałeś, że i na benzynie i na gazie.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
camillo86
Zarejestrowani

op Ale jak dłużej pojeździłem na Pb to jednak nie było problemu. Mea kulpa... biję się  pierś za wprowadzenie w błąd

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości