maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
Hejo,
przed wczoraj wymieniłem końcówkę drążka, sworzeń wahacza, gumy stabilizatora i łącznik co dało ze kierownicę mam przestawioną na prawie godzine 14. Po przejechaniu 10km zapaliła się kontrolka ESP. VAG pokazuje błąd czujnika kąta skrętu. Czy możliwe jest ze od tego złego ustawienia kierownicy czujnik szaleje? Bo raczej go nie uszkodziłem ( jest pod poduszką w kierownicy). Na dniach robię zbieżność czy to może wystarczyć?
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 26-06-2016, 19:47
teoretycznie powinno wystarczyc porzadne ustawienie zbieznosci, tak zeby kierownica byla ustawiona w pozycji "0" po tej regulacji.
•
cukier
1,431
3
816
600
INNY
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Chorzów
cukier
Zarejestrowani
— 26-06-2016, 20:37
Jasne ze szaleje bo w innym miejscu masz kierownicę prosto niż powinna. Ustaw żeby było ok zbieżność i powinno być ok jeśli nie to zerowaniee czujnika kąta skrętu w momencie gdy kiera jest w pozycji zero
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi cukier za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to cukier for this post
• Mati
Mati
26,534
100
4784
4,444
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
Online
— 26-06-2016, 20:41
(26-06-2016, 19:43)maciej1486 napisał(a): Czy możliwe jest ze od tego złego ustawienia kierownicy czujnik szaleje? kierownica sama się nie przestawiła, rozbierałeś pewnie zbieżności nie ustawiłeś poprawnej to i kierownica jest krzywo i zapewne jak będziesz tak jeździł to i opony zniszczysz
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 26-06-2016, 20:46
Lepiej zbieżnosc ustawic poprawnie, a nie kierownice ustawiac do obecnego ustawienia kół... żeby pozniej nie bylo efektu ze w jedna strone promien zawracania bedziesz mial 7m a w drugim 3m ale tego nie osiagniesz bo bedzie cos obcierac....
•
maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
op
(26-06-2016, 20:41)Mati napisał(a): (26-06-2016, 19:43)maciej1486 napisał(a): Czy możliwe jest ze od tego złego ustawienia kierownicy czujnik szaleje? kierownica sama się nie przestawiła, rozbierałeś pewnie zbieżności nie ustawiłeś poprawnej to i kierownica jest krzywo i zapewne jak będziesz tak jeździł to i opony zniszczysz No sam zbieznosci nie ustawie... We wtorek jestem umowiony
(26-06-2016, 20:46)A2-eR11 napisał(a): Lepiej zbieżnosc ustawic poprawnie, a nie kierownice ustawiac do obecnego ustawienia kół... żeby pozniej nie bylo efektu ze w jedna strone promien zawracania bedziesz mial 7m a w drugim 3m ale tego nie osiagniesz bo bedzie cos obcierac.... Nawet mi do glowy nie przyszlo by ustawiac kierownice
Jesli czujnik wykryl ze kierownica ustawiona jest krzywo do jazdy na wprost to powinien wykryc ze jest ok po ustawieniu zbieznosci i blad powinien zniknac?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-06-2016, 21:14 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 26-06-2016, 21:18
Powinien zniknąć. Wtedy będą się zgadzać wartości kąta skrętu oraz bezwładnościowego czujnika położenia pojazdu od ESP.
•
Wojtgda
1,543
8
191
29
INNY
2016
1.2 Energy TCe 115KM 85kW (od 2016)
3miasto
Wojtgda
Zarejestrowani
— 27-06-2016, 18:18
Nie znikna ze wzgledu bezpieczenstwa, trzeba zrobic adaptacje czujnika kata skretu...
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 27-06-2016, 18:29
skasowanie bledu clipem nie pomoze? Jak juz bedzie wszystko poprawnie dzialac...
•
Wojtgda
1,543
8
191
29
INNY
2016
1.2 Energy TCe 115KM 85kW (od 2016)
3miasto
Wojtgda
Zarejestrowani
— 27-06-2016, 18:47
Nie podczas ustawienia zbieznosci powinno wykonac sie zerowanie kata skretu... Inaczej nie da rady... Mozesz uszkodzic czujnik i bedziesz pare zlotych w plecy...
Kazdy normalny warsztat ze dobrym sprzetem np Hunter robi to w cenie zbieznosci.
Za kazdym razem musisz przyuczyc czujnik zeby widzial polozenie kierownicy, dodatkowo nie uszkodzisz tasmy pod kierownica jezeli zostanie zle zrobione zawieszenie w aucie...
•
|