Wiecznie uciekający olej.
op
Już nie wiem co mam zrobić z autem, zastanawiam się czy wskaźnik komutera mierzący poziom oleju działa poprawnie, odma jest przeczyszczona, okazało się że wcześniejszy mechanik spierdzielił coś przy niej i cała latała teraz jest ok, turbina zregenerowana przy 170tyś km mam na razie 210tyś nalatane wszystko było ok, a cały czas pokazuje że brakuje 2 do 3 kresek oleju. Nie wiem gdzie dalej szukać???? Czy możliwe że turbina pada???
Wedlug bagnetu oleju rowniez jest za malo?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
A to musze sprawdzić zaraz( dam zaraz znać) bo u mnie wszyscy sugerowali sie kompem dodam że nie ma żadnych objawów, oprócz nie sparowanego EGR. Mój mówi że zawsze sprawdzał ale nie pamięta, jak sama nie przypilnuje to po samochodzie k....a
i sprawdzone na bagnecie też nie ma dwóch kresek. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016, 09:19 przez Minia23.)
Ale cały czas pokazuje Ci mniej o te dwie trzy kreski czy pokazywał Full i stan zaczął maleć?
Bo jesli stan się nie zmniejsza to nie masz czym się martwić. A to że raz pokazuje dwie mniej,raz trzy będzie spowodowane tym że nie zawsze auto na prostym terenie stoi może mechanik nie zalał Ci stanu na maxa (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016, 09:24 przez kris-pmi.)
op
(19-07-2016, 09:28)PRZEMO napisał(a): I pytanie dodatkowe ile km od wymiany i stanu max ? I właśnie u mnie był ten problem że mechanik zamiast zalać 4,5 litra zalał mi 4 litry, jak sie skubnełam dolał mi pół litra raz pokazał że jest full potem spadł o jedną kreskę. Do wymiany oleju mam jeszcze około 4 tysięcy, mam wymianę co 10 tysiecy km. I cały czas teraz mam wachania tego oleju( albo 2 kresek nie mam albo 3 , do tego miałam problem z odmą olej troszkę uciekał po wyczyszczeniu, odmy raczej nie dolewał. Dolewałam sama około 200ml jakis czas temu. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości