Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Szarpanie przy ok 2 tys obrotów.


krosser
Zarejestrowani

(08-08-2016, 21:49)rustin napisał(a): Z chipem u nas to jakaś masakra, nikt nie ma.
Możesz podrzucić linka do tego użytkownika co go ma?

Wysłane z mojego C3
Czytaj dokładnie.
Pisałem że ma clipa Matikarwos.
Napisz mu pw.może się odezwie

Cheers  
Odpowiedz
Asia
Kobiety

(09-08-2016, 06:32)scrabi83 napisał(a): Oczywiscie razem z Matim i Asią.

Wysłane z mojego SM-G530FZ
żarcik Ci się wyostrzył

Tapatalk

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Asia za ten post post:
  • scrabi
scrabi
Zarejestrowani

Tak juz mam od urodzenia.

Wysłane z mojego SM-G530FZ

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Ja bym jeszcze sprawdził szczelność i kompletność układu dolotowego.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
rustin
Zarejestrowani

op A dokładnie co masz na myśli? Niby lewego powietrza nie ma, pryskalem samostartem. Jest czerpania, rezonator i filtr powietrza. Połączenie rezonator a filtr powietrza jest kiepskie w tych silnikach bo jest tylko wysuwane na taki gumowy kołnierz, ale to raczej nie ma znaczenia bo to jest przed filtrem i przepustnica. Chyba za ryzykuje i kupię 4 nowe cewki

Wysłane z mojego C3

Odpowiedz
rustin
Zarejestrowani

op Na clipie zero błędów

Wysłane z mojego C3

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Filtr powietrza i paliwa jeszcze sprawdź.
Co do szczelności układu, to nie ma co patrzeć czy to jest przed, czy za przepustnicą. W wielu wypadkach głupie przedmuchy na wężu mogą powodować wiry i silnik bedzie dostawał mniej powietrza.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
rustin
Zarejestrowani

op Filozof, proszę przeczytaj od początku temat.
Filtr powietrza wymieniony, filtra paliwa nie ma. Jest z pompa w baku.

Może i Meganka to wynalazek ale nie ma opcji aby przez nieszczelnośc za filtrem powietrza miała wpływ na auto, chyba że dźwiękowa. Ściągnij sobie rezonator, czerpnie powietrza i gwarantuje, że auto będzie normalnie jechać,no może być słabsze jak gorące powietrze będzie ciągnąć z okolic silnika ale nie będzie szarpać

Wysłane z mojego C3

Odpowiedz
rustin
Zarejestrowani

op Panowie, rozebralem przepustnice i okazało się że są wytarte ścieżki, tyle że w miejscu gdzie przepustnica jest w pozycji zamkniętej.
[Obrazek: 87a267f3ad358fe5308ea7dc2c405d57.jpg][Obrazek: 7ad97c483bccc87b4f81e50ed04f602d.jpg]

Wysłane z mojego C3

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości