Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Padły wycieraczki


mtrabancik
Zarejestrowani

Witam
Podepne sie do tematu. Dzis wracajac z pracy wlaczylem wycieraczki działały ale po jakims czasie zaczely przerywac i po paru przelaczeniach stanęły i wogole nie reagowaly na manetke, musialem sie zatrzymać wiec wył silnik próbowałem poruszaci nic wiec podjąłem probe jazdy i o dziwo po jakims km znawu zaczęły działać. Może miał ktoś podobny przypadek? Co to moze sie dziac? Dodam ze mialem juz chwilowe zaniki ale popykalem i dzialaly ale dzis? No wlasnie zaskoczylymnie a z racji naszej pogody napewno staną w najmniej odpowiednim momencie.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

sprawdź złącze elektryczne przy silniku

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
mtrabancik
Zarejestrowani

Ok a gdzie dokładnie to sie znajduje bo nadal jestem zielony jezeli chodzi o umiejscowienie roznych rzeczy w tym autku. Z góry dzięki
Pozdr
pio555 napisał 07-11-2016, 12:11:
Jak uzupełnisz dane auta w profilu to wszyscy będą wiedzieli jakie nasz auto i jak Ci pomóc

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2016, 12:11 przez pio555.)

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

op Odkrecasz plastiki na podszybiu, odkrecasz wycieraczki (sruby pod plastikowymi kapturkami ramion), zdejmujesz to wszystko, odkrecasz oslone nad filtrem powietrza i widzisz silniczek i wtyczke. Dla ulatwienia chyba lepiej caly mechanizm wycieraczek tez odkrecic i przesmarowac przeguby przy okazji

wysłano z HTC 820

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
mtrabancik
Zarejestrowani

Ok dzieki

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2016, 12:44 przez mtrabancik.)

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

Przygotuj się na wymianę silniczka - są bardzo tanie (oczywiście używany)
Możesz sprawdzić jak wygląda komutator i oczyścić. Jak szczotki zjechane - to wg. mnie szkoda sie z tym bawić, bo trzeba rozebrać "nierozbieralny" mechanizm żeby wyjąć wirnik.
Nam się udało - potem trzeba polutować złącza i zalać np. klejem na gorąco - i pamietaj o przesmarowaniu przekładni - bo my trochę zapomnieliśmy to trochę głośno to pracuje - choć z dnia na dzień coraz ciszej.
Wg. mnie szkoda czasu na taka zabawę - tylko wymieniać silniczek

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

op Czy poza manetka przy kierownicy, silniczkiem i bezpiecznikiem jest jeszcze jakis przekaznik tudziez inne miejsce, ktore wprawia je w ruch? Znowu ostatnio dwa razy wycieraczki po kilku ruchach zamarly, zawsze w pozycji spoczynkowej i zawsze ruszaly pozniej same z zadanym wczesniej cyklem ( zalozmy psiknalem szybe, wycieraczki nie ruszyly, ale po 15 minutach nagle robia 5 przetarc i dalej dzialaja normalnie. Zadne przelaczanie manetka nic nie daje w takim wypadku.

wysłano z HTC 820

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

Masz podobne objawy jak u mnie. Ja się przygotowuje do wymiany/naprawy UCH

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości