Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Dziwne zachowanie się pedała hamulca


maciekno
Zarejestrowani

(10-12-2016, 19:02)krzysztofk napisał(a): Masz każdy czujnik przykrecony na srubke.Odkrecasz,wyjmujesz.
Jak wyglądają tarcze,nie mają bicia?

Wiem że śrubkę muszę odkręcić, w skodzie i vw miałem też teoretycznie tylko śrubkę do odkręcenia ale zawsze czujniki były tak zapieczone że nie było szans aby wyjąć je bez uszkodzenia.
Tarcze raczej są proste, te mrowienie o którym mówię to ewidentnie załączenie pompy abs/esp, takie bardzo delikatne i dosłownie na pół sekundy. Czasem jest czasem go nie ma;) gdyby tarcze miały bicie odczuwalne by było zawsze.

[Obrazek: icon3.png]  
Odpowiedz
michumal
Zarejestrowani

Czujniki do wyczyszczenia z opiłków metalu, przyciągają je bo mają magnes w środku, jak dojdziesz, to pierścienie też wyczyść.

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
maciekno
Zarejestrowani

Mój problem rozwiązałem. Prawe przednie koło, uszkodzony pierścień, tak jakby wpadł jakiś kamyk, między pierścień a zwrotnicę. Pierścień odkształcił się w ten sposób że ząbki były skośne!! Patrząc od góry wyglądał tak\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ a powinien tak ||||||||||||||. Wymiana pierścienia i delikatne przetarcie czujnika rozwiązało problem.

[Obrazek: icon3.png]  
Odpowiedz
gblokers11
Zarejestrowani

A w jaki sposób wymieniłeś pierścień ?

Odpowiedz
maciekno
Zarejestrowani

(06-03-2017, 06:06)gblokers11 napisał(a): A w jaki sposób wymieniłeś pierścień ?

Można zrobić to na aucie. Rozpinasz drążek kierowniczy i sworzeń, zdejmujesz z przegubu zwrotnicę i odchylasz na bok z całym mcpersonem, masz przegub z pierścieniem na wierzchu. Zbijasz stary pierścień i delikatnie nabijasz nowy (najlepiej na ciepło). Składasz w odwrotnej kolejności. Jeśli chcesz robić na aucie to musisz mieć kogoś do pomocy żeby trzymał przegób bo się zachowuje jak jakiś zaskroniec;P

[Obrazek: icon3.png]  
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości